• warren

    1 miljon steg på 10 veckor

    Hej!

    I morgon tänkte jag att jag skulle ta på mig stegräknaren och börja trampa. Samtidigt ska jag försöka i så stor utsträckning som möjligt dra ner på kakor, godis och glass.

    Om 12 veckor gifter jag mig och jag vill känna mig vacker på min stora dag. Därför sätter jag upp som mål att på 10 veckor gå 1 miljon steg. Det är knappt 15000 steg om dagen, dvs inget jätteprojekt.

    Någon som vill hänga på? Sen kan man gå in och peppa varandra när det känns tungt. Kom gärna med andra förslag på något enkelt och hälsosamt.

    kram

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-13 20:08
    1 vecka, 9 kvar. Kör hårt.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-14 21:12
    Nu har halva tiden gått och det verkar som om alla har varit jätteduktiga. Kämpa på 5 veckor till så får se vem som först når miljonen.

  • Svar på tråden 1 miljon steg på 10 veckor
  • Äntligen är det min tur

    Nja.... jag har sett nån som typ har ett band som ser ut o va ca 3cm brett. Nästan som ett resårband bara.

  • september2009bröllop

    på netonnet fanns flera olika i resår i olika prisklasser

  • Äntligen är det min tur

    TACK!! Jag ska åka till onoff i morrn.
    Jag hittade på netonne också. Men jag gillar at gå till fysiska butiker!!

  • september2009bröllop

    ja visst är det roligare Särskilto m man har en fungerade stegräknare så man får lite steg oxå

    Äntligen är det min tur skrev 2009-05-04 21:37:55 följande:


    TACK!! Jag ska åka till onoff i morrn.Jag hittade på netonne också. Men jag gillar at gå till fysiska butiker!!
  • Im yours

    Vad ni är duktiga!!!!! Själv får jag hålla mig lugn, på onsd ska jag träffa en ortoped. Blir intressant att höra vad han säger om min onda, ömma fot.

    Ha det så jättegott.

  • september2009bröllop

    Håller tummarna att allt går bra

    Im yours skrev 2009-05-04 21:46:38 följande:


    Vad ni är duktiga!!!!! Själv får jag hålla mig lugn, på onsd ska jag träffa en ortoped. Blir intressant att höra vad han säger om min onda, ömma fot.Ha det så jättegott.
  • Äntligen är det min tur
    jag allra hels om jag ska gå heeela vägen dit!!! De kanske man ska göra....
    september2009bröllop skrev 2009-05-04 21:41:33 följande:
    ja visst är det roligare Särskilto m man har en fungerade stegräknare så man får lite steg oxå Äntligen är det min tur skrev 2009-05-04 21:37:55 följande:
Svar på tråden 1 miljon steg på 10 veckor