• Svar på tråden Luleåtråden del 3
  • Pärlan2009

    Hejsan,
    är det ngn av er som använd Petra Hall som fotograf? Petra Isaksson var bokad vår dag så jag behöver hitta alternativ.

  • altervattnet
    EhjärtarE skrev 2009-04-07 12:33:47 följande:
    Ja, det ska vi. Det kommer säkert bli jättebra
    det kommer det !!! hon är så lugn och man känner sig inte ett dugg stressad
  • altervattnet
    Pärlan2009 skrev 2009-04-07 13:34:21 följande:
    Hejsan,är det ngn av er som använd Petra Hall som fotograf? Petra Isaksson var bokad vår dag så jag behöver hitta alternativ.
    Vi fotade oss dagen före, vilket var grymt skönt, ingen stress kände mig avslappnad och lugn.. dock så funkar det ju inte om man ska sminka sig hos någon eller göra håruppsättning ( något jag gjorde själv )

    Så att fota sig dagen före är ju ett alternativ
  • Leeeloo

    Oj ,jag har missat att det blivit en ny tråd. =) men men.... bättre sen än aldrig. =)

  • fruiaugusti09

    hörrni flickor. nu behöver ja ett bra "rim" till mina inbjudningskort:)

    Vi ska ha barnfritt från 21, men hur ska man skriva det?
    Har sett jätte många bra exempel förr men nu hittar ja inte ett enda. Förslag?:)

  • troddealdrig

    Vet någon var man kan hyra partytält med väggar för rimlig summa här i norrbotten, gärna golv med?

  • Jörgens fru

    Hur stort ska det vara?
    Vet att ett som är ungefär 3 x 9 meter köper man för 2000:- ung. Dock inget golv.
    Hyrpris på tält har jag dock ingen koll på

  • troddealdrig

    Så man får plats med bord,bänkar och ca 30 pers. samt maten
    Jörgens fru skrev 2009-04-10 23:08:01 följande:


    Hur stort ska det vara?Vet att ett som är ungefär 3 x 9 meter köper man för 2000:- ung. Dock inget golv.Hyrpris på tält har jag dock ingen koll på
  • EhjärtarE

    När min M2b´s bror gifte sig för två år sedan kom de fram till att det var billigare att köpa än att hyra tält. Men jag vet inte vad de jämförde med eller var de köpte det. (Köper man kanske man kan sälja det sen också).

Svar på tråden Luleåtråden del 3