• Svar på tråden Luleåtråden del 3
  • Jörgens fru

Ååååh vad spännande! Berätta ALLT sen!

• altervattnet

Jag är skitnervös!!!!!!!

Vi var och tränade i kyrkan i fredags och då höll jag fan på att börja grina och fick handsvett som bara denn...
    Men kul ska det bli.
    Håller på med dom sista detaljerna, typ stryka kläderna etc..

Vi ska duka på fredag och sova på hotell från fredag till söndag så allt måste vara klart nu innan fredag :)

• Jörgens fru

Altervattnet! Nu är du fru! Grattis! Berätta gärna sen om hur dagen var!

• altervattnet

Hej hopp så var det klart ! :)

Vilken dag ! Bölade så jag var helt slut hehe

Allt gick jättebra och som planerat.
    Vi vigde oss klockan 15,00 i Råneå kyrka, vi var där i god tid, typ 13,45 vi ( jag min man, tärnan ) delade på en vinare för att lugna våra nerver. Sedan när vi skulle gå in var jag sååå nervös, som tur var så skulle det sjungas en psalm direkt efter att vi hade kommit in och under den psalmen fick jag som lugna ner mig och tänka på att jag skulle andas också.. Min man var lika nervös, han sa mina namn i fel ordning före ringväxlingen, inte för att det gjorde något tyckte bara att det var såå gulligt, och samtidigt i slutet så kom det en tår.. Åh...
    Efter kyrkan bar det iväg till Boden där vi skulle ha festen. Toastmastern tog emot folken och vi fick sitta i ett rum och bara ta det lugnt, käka lite salta pinnar och dricka vatten och bubbel prata och bara känna lugnet och inse att nu är vi ju gifta!!!
    Sedan var det mat, lite tal och inte så mycket spex som jag absolut inte ville ha.
    Våran plan för kvällen var att äta dricka gott käka lite tårta och sedan åka till hotellet men ... där gick planeringen åt skogen. Vi båda hade varit jättenervösa stressat och allt släppte efter middagen så vi blev ganska fulla och var där hela kvällen vilket var jätteroligt!!!

sedan åkte vi in till Luleå och sov på hotell...

Jag är sååå lycklig!

• EhjärtarE

Åååh! Vad härligt det låter! Jag vill också gifta mig, nu! Har du några bilder som man kan få se? Jag har för mig att du anlitade Petra Isaksson som fotograf, var det så? Var hon bra? Kan man få se bilderna när du får dem?

• fruiaugusti09

åh. gu va lovely!
    Förstår att de va en super dag för er!!!:D

Jo hade du petra? Va hon bra?
    Nu längtar man ju inte ännu mer- haha:)

• altervattnet

Jo vi fotade oss hos Petra och det gick hur bra som helst!!!
    Vi höll på i över 2 timmar! Först var man ju stel som en pinne, man är ju inte så van att stå i bröllopsklänning framför kameran :)

Vi har fått 2 smak-provs-bilder via mail och dom var underbara !!!
    Så henne kan jag varmt rekommendera! Varför gå till Atlje grodan och betala flera tusenlappar ( som man kan lägga på vin istället hehe )

Hon tog dryga 1000 st kort och vi får behålla alla !!!! dock så ska hon redigera och sortera ut dom bästa åt oss.... åh jag längtar tills jag får dom !!! lägger ut några bilder sen

• EhjärtarE

Oj, 1000 bilder! Det är ju jättemycket! Vad roligt att det kändes bra och så! Jag vill också se bilderna och så vill jag ta våra kort, vad roligt det kommer bli!

• altervattnet
    EhjärtarE skrev 2009-04-07 11:26:03 följande:
    Oj, 1000 bilder! Det är ju jättemycket! Vad roligt att det kändes bra och så! Jag vill också se bilderna och så vill jag ta våra kort, vad roligt det kommer bli!
    Ska du också ta dom hos henne?
  • EhjärtarE

Ja, det ska vi. Det kommer säkert bli jättebra

Svar på tråden Luleåtråden del 3