Hej hopp så var det klart ! :)
Vilken dag ! Bölade så jag var helt slut hehe
Allt gick jättebra och som planerat.
Vi vigde oss klockan 15,00 i Råneå kyrka, vi var där i god tid, typ 13,45 vi ( jag min man, tärnan ) delade på en vinare för att lugna våra nerver. Sedan när vi skulle gå in var jag sååå nervös, som tur var så skulle det sjungas en psalm direkt efter att vi hade kommit in och under den psalmen fick jag som lugna ner mig och tänka på att jag skulle andas också.. Min man var lika nervös, han sa mina namn i fel ordning före ringväxlingen, inte för att det gjorde något tyckte bara att det var såå gulligt, och samtidigt i slutet så kom det en tår.. Åh...
Efter kyrkan bar det iväg till Boden där vi skulle ha festen. Toastmastern tog emot folken och vi fick sitta i ett rum och bara ta det lugnt, käka lite salta pinnar och dricka vatten och bubbel prata och bara känna lugnet och inse att nu är vi ju gifta!!!
Sedan var det mat, lite tal och inte så mycket spex som jag absolut inte ville ha.
Våran plan för kvällen var att äta dricka gott käka lite tårta och sedan åka till hotellet men ... där gick planeringen åt skogen. Vi båda hade varit jättenervösa stressat och allt släppte efter middagen så vi blev ganska fulla och var där hela kvällen vilket var jätteroligt!!!
sedan åkte vi in till Luleå och sov på hotell...
Jag är sååå lycklig!