• Svar på tråden Luleåtråden del 3
  • EhjärtarE

Jag tycker att Vila har många fina klänningar, men jag vet inte om de har stora storlekar...

• fruiaugusti09

gud vad bra med tips om underkläder! Nu måste man börja hitta nå:)

Har ni alla bestämt vart ni ska ta buketterna ifrån?:)

• LillemorL

jaha:)

Kolla på MQ tex, dem brukar ha fina klänningar, dock är dem ju lite dyrare men bra kvalite:)

Jag ska på konsultaion på bellis imorgon så vi får se va dem säger, hoppas dem kan göra buketten lika fin som jag vill ha den:) men jag har en bild på hur jag vill att den ska se ut så det skanog inte va nå problem:)

• fruiaugusti09

säg sen pris å allt:)

• Anna  Henrik

Har alla här slutat att andas?Vad gör ni?
    Vi har beställt min vigselring(kostade 5000 kr mindre på nätet än hos Fritz..), bestämt datum för provmiddag/provdrickning med toastmaster och toastmadame, väntar på inbjudningarna så vi kan skicka ut dem, funderar på präst och så det här med dansen. 123 ihop, 123 ihop, vem ska lära oss dansen?!

• EhjärtarE

Det händer väl inte så mycket här... Min familj var här och hälsade på i helgen så mamma passade på att ha 1000 frågor om bröllopet. Men i själva planeringen händer inte så mycket, alla de stora grejerna är fixade. Det är mest småpyssel (som väl tar sin tid) kvar, men det får nog bli till sommaren, eftersom jag är ledig då.

• altervattnet

vi skippade valsen och dansade till våra låtar som spelades i kyrkan,
    hann som inte lära mig dansa vals... fast jag fick gå salsakurs på möhippan kanske skulle ha dragit lite salsa :) hehe

• altervattnet

Någon här som har något bra tips på vad man kan ge till en liten flicka som går ut första klass?
    Tänkte köpa en present till mitt "bonusbarn" som går ut 1:a klass snart...

• Jörgens fru

Här är det lugnt på planeringsfronten. Köpte en gästbok för någon dag sedan, den tänkte vi låta cirkulera under festen, med hopp om att gästerna vill skriva en lite kommentar. (Typ, helst att det här var det vackraste bröllopet dom varit på och att vi är såååå strålande vackra )

Åker till Stockholm i helgen, så då kanske man får lite mer inspiration. Annars så är ju det mesta fixat. Nästan bara mannens kläder och häftena kvar.

• annanilsson78

Har fått min klänning från kina nu!
    Och den passade perfekt, känns så otroligt skönt. Är så glad att jag bestämde att beställa från Millybridal...
    Ringarna kommer nästa vecka (längtar), beställde också från nätet och det blev MYCKET billigare än att ta från Fritz.
    Känns som att mycket är klart, men allt små pyssel tar nog tid så det är bara att börja.
    Fast ibland behöver man en bröllopsfri dag:)

Svar på tråden Luleåtråden del 3