• Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts..
  • missbilly

    Suck!!!
    Får inte tag på löpare heller (flyn lill från ikea)
    De finns inte i Gävle eller sundsvall så jag måste sätta mig o åka till UPPSALA om jag inte hittar nått annat att använda.
    Det är bara 12 dagar kvar tills vi gifter oss!!!!

  • Miss Moneypenny

    Ja, visst är det hopplöst..De kan inte heller säga vad de får in eftersom Flyn lill är "blandade färger". Även om det står att det finns i lager så kan det vara fel färg så man måste ringa och kolla. Jag hittade dem som sagt i Linköping men det är ju en bit från dig.

    När är ert bröllop? Du kan ju köpa mina om ditt bröllop är efter mitt? Den 6:e juni har vi.


    missbilly skrev 2009-05-11 19:53:26 följande:
    Suck!!! Får inte tag på löpare heller (flyn lill från ikea)De finns inte i Gävle eller sundsvall så jag måste sätta mig o åka till UPPSALA om jag inte hittar nått annat att använda.Det är bara 12 dagar kvar tills vi gifter oss!!!!
  • missbilly

    Ja det är så jäkla hopplöst!!
    Kan inte vänta så länge! Vi gifter oss 23 maj!!! Om 11 dagar!!!! '
    Så jag är liiiiiiite stressad!!! Får jag inte tag på dem måste jag tänka om hela dukningen

    Miss Moneypenny skrev 2009-05-12 08:37:02 följande:


    Ja, visst är det hopplöst..De kan inte heller säga vad de får in eftersom Flyn lill är "blandade färger". Även om det står att det finns i lager så kan det vara fel färg så man måste ringa och kolla. Jag hittade dem som sagt i Linköping men det är ju en bit från dig.När är ert bröllop? Du kan ju köpa mina om ditt bröllop är efter mitt? Den 6:e juni har vi.
  • anapanasiti

    missbilly: En väninna till mig hade en slags dekorväv som löpare när hon hade 25 års fest... dessa var inköpta på Växthuset... ett "varuhus" för trädgårdsmaterial, växter, blommor och dyl. här nere i Skåne. Denna "dekorväv" såldes på rulle och var ungefär 80cm bred. Hon hade klippt den på mitten och fått en bra bredd till löpare. Den fanns i många olika färger och duken under lyser igenom lite. Ett litet tips till dig som du kanske kan kolla upp där de säljer växter o tillbehör.

  • missbilly

    anapanasiti: Tack för tipset men har faktiskt redan kollat upp det. Finns inte här i stan så då måste de beställa hem och det skulle bli ganska dyrt... Trod det skulle bli 800 totalt... för bara löpare

  • missbilly

    anapanasiti: Får inte fram länken... =(

    Är det ingen här inne som bor i uppsala som kan tänka sig att åka o köpa de åt mig (självklart för jag över pengar innan) o skicka de... antingen med post, buss eller tåg?????

  • anapanasiti

    missbilly: gå in på panduros hemsida och sök på dekorväv

Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts..