• Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts..
  • Pingst09

    Det är nog det du såg på panduro, men som jag skrev ovan så fick jag tag på mitt på en blomsterhandel. jag praktiserar där så det var då jag kom i kontakt med det...


    JennyLH skrev 2009-04-05 16:45:59 följande:
    Pingst:Låter jättefint med inslag av svart ochså....Organsa tyg vad är det?Hittade nåt tygliknande p åPanduro som var c 40 cm brett, fanns i lila. Har du kpt det på Panduro???
  • JennyLH

    anapasti:
    var nog det, svårt att se då det var inpackat men vi ska köpa det iallfall senare.....

  • Miss Moneypenny

    Vart köper ni era lila servetter någonstans? Vilken är den bästa butiken för sånt?

    Vi ska ha vita linnedukar och silverkandelabrar och till det skulle vi vilja ha lila och svarta servetter med ett silverband runt. Vet nån var man får tag i svarta servetter förresten?

  • sarahkka76

    Miss Moneypenny skrev 2009-04-06 08:30:09 följande:


    Vart köper ni era lila servetter någonstans? Vilken är den bästa butiken för sånt? Vi ska ha vita linnedukar och silverkandelabrar och till det skulle vi vilja ha lila och svarta servetter med ett silverband runt. Vet nån var man får tag i svarta servetter förresten?
    Ikea har i både mat och kaffe storlek. De hade när jag var där sist iaf.
  • Miss Moneypenny

    Både lila och svarta? Är det ljus eller mörk lila nyans?


    sarahkka76 skrev 2009-04-06 11:59:20 följande:
    Miss Moneypenny skrev 2009-04-06 08:30:09 följande:
    Ikea har i både mat och kaffe storlek. De hade när jag var där sist iaf.
  • sarahkka76

    Då fanns det mörklila men det fanns inte så många kvar. Vilken nyans av lila förresten, den som går mer åt rött eller den som går mer åt blått?

  • Pingst09

    Fast det där var inte organza. Det är lite glansigare och tunnare, mer på rullen och billigare


    JennyLH skrev 2009-04-05 23:56:31 följande:
    anapasti:var nog det, svårt att se då det var inpackat men vi ska köpa det iallfall senare.....
  • Pingst09

    Tänk på att någon här i tråden (eller förra) varnade om att de lila servetterna från ikea färgade av sig när de blev fuktiga. Jag vågar inte köpa dem av den anledningen. Tänk om både dukar och klänningar är lilafläckiga efter middagen? Huvva!

Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts..