Vi med lila som färgtema forts..
Lila är fint!
Här kan vi ge varandra tips och idéer i fortsättningen också.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 21:28
www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3182612.html förra tråden
Lila är fint!
Här kan vi ge varandra tips och idéer i fortsättningen också.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 21:28
www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3182612.html förra tråden
Miss Moneypenny skrev 2009-03-13 09:23:35 följande:
Tack :) Era är ju superfina också! Snygg lila nyans! Vi tänkte nog också ha de där servetterna. Frågan är bara hur man ska vika dem.. Eller lägger man dem bara som de är på tallriken.
Vad många fina buketter du har i ditt galleri förresten, bra inspiration!
Miss Moneypenny skrev 2009-03-13 09:33:56 följande:
Då har man hittat till den nya tråden med Jag var på IKEA idag och där hittade jag värmeljushållare, Väghult, i mörklila. Här kan ni se hur de ser ut www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90134571. Klicka på orange/mörkrosa. Jag köpte 20 st... gäller att passa på
Ja, de där är jättefina! Men är det fyrpack så att man får med de orange ljushållarna också?
Någon som har köpt IKEA s tunna gardiner i lila för att ha som löpare?? Någon som har en bild på provdukningen i så fall? Står i valet och kvalet av att köpa dem...nåt tips??
Hej alla, vad kul med en sån här tråd! Vi har också lila som färgtema, men det kommer bli olika lila nyanser
Någon som vet var jag kan få tag på mörklila pärlor till brudbuketten?
Burnisen: jag köpte dom tunna gardinerna, gjorde en provdukning o jag kan säga att det blev såååå fint! Tyvärr har jag inga bilder, sorry...
Miss Moneypenny skrev 2009-03-16 08:50:36 följande:
Synd!
Mörklila pärlor finns ju säkert på pnduro och såna ställen, fast sen vet ja inte hur man sätter fast dem i en bukett...