• Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts..
  • sarahkka76

Miss Moneypenny skrev 2009-03-13 09:23:35 följande:

Här är ju tråden ju, har letat efter den :)Vi skickade våra lila inbjudningskort i förrgår. Bild finns i galleriet. Funderar på att använda samma bakgrund till menyer, placeringskort osv. Vad tror ni om det, blir det för plottrigt?
    De var så jätte fina! Jag tycker att det låter som en bra ide, så ska vi göra. Det silvriga dekorpappret som vi har på inbjudningskorten ska vi ha på festprogrammet och gästboken. Vi har inte placeringskort i form av kort så därför har vi inget där.
  • Miss Moneypenny

Tack :) Era är ju superfina också! Snygg lila nyans! Vi tänkte nog också ha de där servetterna. Frågan är bara hur man ska vika dem.. Eller lägger man dem bara som de är på tallriken.

Vad många fina buketter du har i ditt galleri förresten, bra inspiration!

sarahkka76 skrev 2009-03-13 09:30:32 följande:
    Miss Moneypenny skrev 2009-03-13 09:23:35 följande:
    De var så jätte fina! Jag tycker att det låter som en bra ide, så ska vi göra. Det silvriga dekorpappret som vi har på inbjudningskorten ska vi ha på festprogrammet och gästboken. Vi har inte placeringskort i form av kort så därför har vi inget där.
  • sarahkka76

Miss Moneypenny skrev 2009-03-13 09:33:56 följande:

Tack :) Era är ju superfina också! Snygg lila nyans! Vi tänkte nog också ha de där servetterna. Frågan är bara hur man ska vika dem.. Eller lägger man dem bara som de är på tallriken. Vad många fina buketter du har i ditt galleri förresten, bra inspiration!
    Tack
    Vi kommer att rulla våra och ha servettring som min mamma(som annars gör smycken) kommer att göra av silvertråd och dekorera dem med ametiststenar. Ska lägga upp en bild, den är inte så bra men bara för att du ska få se på ett ung. Sen lägger vi servetten på tallriken.
  • anapanasiti

Då har man hittat till den nya tråden med Jag var på IKEA idag och där hittade jag värmeljushållare, Väghult, i mörklila. Här kan ni se hur de ser ut www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90134571. Klicka på orange/mörkrosa. Jag köpte 20 st... gäller att passa på

• Miss Moneypenny

Ja, de där är jättefina! Men är det fyrpack så att man får med de orange ljushållarna också?

anapanasiti skrev 2009-03-15 19:33:16 följande:
    Då har man hittat till den nya tråden med Jag var på IKEA idag och där hittade jag värmeljushållare, Väghult, i mörklila. Här kan ni se hur de ser ut www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90134571. Klicka på orange/mörkrosa. Jag köpte 20 st... gäller att passa på
  • sarahkka76
    anapanasiti skrev 2009-03-15 19:33:16 följande:
    De är jätte fina, hade tittat på dem själv.
  • burnisen

Någon som har köpt IKEA s tunna gardiner i lila för att ha som löpare?? Någon som har en bild på provdukningen i så fall? Står i valet och kvalet av att köpa dem...nåt tips??

• Gussavilmis

Hej alla, vad kul med en sån här tråd! Vi har också lila som färgtema, men det kommer bli olika lila nyanser

Någon som vet var jag kan få tag på mörklila pärlor till brudbuketten?

Burnisen: jag köpte dom tunna gardinerna, gjorde en provdukning o jag kan säga att det blev såååå fint! Tyvärr har jag inga bilder, sorry...

• anapanasiti

Miss Moneypenny skrev 2009-03-16 08:50:36 följande:

Ja, de där är jättefina! Men är det fyrpack så att man får med de orange ljushållarna också?
    Det var styckpris på dem :) Det stod en stor pall med massa färger.
  • burnisen

Synd!

Mörklila pärlor finns ju säkert på pnduro och såna ställen, fast sen vet ja inte hur man sätter fast dem i en bukett...

Gussavilmis skrev 2009-03-16 17:04:05 följande:
    Hej alla, vad kul med en sån här tråd! Vi har också lila som färgtema, men det kommer bli olika lila nyanser Någon som vet var jag kan få tag på mörklila pärlor till brudbuketten?Burnisen: jag köpte dom tunna gardinerna, gjorde en provdukning o jag kan säga att det blev såååå fint! Tyvärr har jag inga bilder, sorry...
Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts..