• Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts..
  • Michelangelo

    Finns det nån som har tips på vad man kan ha som löpare alt. små dukar under vaserna i lila el brunt? Nåt billigare alternativ? Vi skall ha stort bröllop så det ska vara så mycket av allt, därför vill vi hitta nåt snyggt till bra pris!

  • sarahkka76
    Diz skrev 2009-04-01 22:39:13 följande:
    påtal om band runt vaser... jag har ett lite DYIprojekt som jag tycker e sååå sött!Konservburkar! Kolla i mitt galleri så ser du. har förövrigt en hel del inspirationsbilder, hojta om du vill ha tips..
    Vilka fina bilder du har i ditt galleri
  • andbeyond

    Finns jättefina lila sidenband på Panduro för 5kr/9 meter. Gå in på hemsidan och tryck på REA och kolla under snörefliken. =)

  • JennyLH

    Varför inte bara servetter läggas ut på borden? ser det för billigt ut kanske?

    Tänkte åp som små dukar?

    Ja till Panduro ska jag gå till imorgon.

    ska titta på sidenband, vi ska ju ha lila sidenband runt servetterna på besticken.

  • andbeyond

    Tänk på att REAn bara är på internet vad jag har sett iaf..

  • Miss Moneypenny

    Tack för tipset. Ska kolla Panduro på nätet. Är det någon som vet om de där Lila ljuskopparna fortfarande är på REA på IKEA?

  • Fru PB

    Hej hej.

    En till här som planerar bröllop. Dock inte mitt eget då jag planerade det för ett år sedan. Men en väns bröllop och hon vill gärna ha lila o vitt, silver.

    Dukningen är mer eller mindre färdig.

  • Pingst09

    Som löpare ska jag ha mörklila organzatyg som är 40 cm brett. Detta har jag fått tag på i en blomsteraffär där de kan köpa in detta för dekoration själva. En rulle på 9 meter kostar 32:- + moms. Så det är mitt tips, hör efter hos flosristen!

    Vå dukning kommer troligtvis bli vita dukar, lila organzalöpare, mörklila blockljus som står på genomskinliga glasfat, murgrönaslingor med ljuslila rosblad strödda på, vita servetter och festprogram, placeringskort på svart kartong med vitt papper och lila text på.
    Festprogrammen vet jag inte hur de kommer se ut ännu för det är nog inte jag som gör dem. Måste ringa toastmaster i veckan och höra mig för hur de har tänkt med det...

  • JennyLH

    Pingst:
    Låter jättefint med inslag av svart ochså....

    Organsa tyg vad är det?

    Hittade nåt tygliknande p åPanduro som var c 40 cm brett, fanns i lila. Har du kpt det på Panduro???

  • Diz

    sarahkka76 > tack!

    The bride to be in june skrev 2009-04-02 08:04:22 följande:


    Diz> Det är super läckert! Jag var inne och kikade i ditt galleri! Jag bara ääälskar de där krumilurerna då har på korten! Vart har du fått tag på dem? Letar efter något liknande till mina placeringskort!
    Tyvärr är de photoshoppade, och inte i så bra kvalitet, bara "tjuvat" dem från ett inbjudningskort jag hittade på internet. Det går naturligtvis att skriva ut dem direkt på ett vitt/cremefärgat papper, men jag kan inte garantera att det blir bra kvalitet. Själv har jag tänkt använda stämplar jag hittat på panduro. Jag kommer nog att använda två olika nyanser på stämplarna, en beige nyans lite mörkare än pappret och en lila nyans. Den beiga är bara för att bilda djup liknande inbjudningskortet i galleriet.
    www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet&OPT=GET&AID=510486
Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts..