• Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts..
  • JennyLH

    vi ska soms agtha vita lakan på och en lila löpare över bordet.

    LIte genomskinnliga diamanter att strö ut på borden.

    Värmeljus ochså....

    Bra det där med kärleksdikterna

  • burnisen

    gah! Jag tror ja blir galen!! Denna dukningen stiger mig åt huvudet!

    Vad tror ni om detta?

    Vit duk, lila rosblad utströdda ungefär som en lörare, alltså i mitten, sen strödda vita diamanter över där.
    Sen kommer det att vara öar med blockljus om tre ljus i olika höjder med vårt emblem på i lila, sen kommer det finnas martini glas med en blomdekoration i (lila ros med silver stenar och hjärtan på tråd)

    Vad tror ni?? Jag har nog blivit blind och överarbetad på kuppen, tycker att allt e fult just nu

  • LoVi

    Ja det här med dukning....Det känns som man kan fixa med det hur mycket som helst! Burnisen, det låter jättefint! Verkligen.
    JennyLH: Var har du köpt de diamanterna?

    Letat efter lila flytljus men hittar det nte, verkar omöjliggt! Några tips?

    Härligt med en sånn här tråd!

  • andbeyond

    Man kan ju alltid droppa i lila karamellfärg och ha vita flytljus. funderar vi på..

  • JennyLH

    LoVi:
    Kan ju lägga vanliga värmeljus i en vattenfylld skål ochså.

    Har hittat jättefina bligiga diamnter på Tradera för väldigt billig peng.

    Ska ner på stan imorgon och kika efter sidenband och sånt.....

  • LoVi

    Vad ska era barn ha på sig? Var har ni köpt kläderna?
    Jag har en flicka som är 9 månader och en pojke som är 2 år. Jag vill inte ha kostym på min son och inte nått för rysch rysch (om ni förstår?) på min flicka.

    Några tips?

  • Diz

    The bride to be in june skrev 2009-03-30 11:52:36 följande:


    Vad underbart med en sådan här tråd! :D Vi ska ha purpur lila, lime och vitt! Jag är lite fundersam över dukningen... eftersom vi gifter oss nu i juni så börjar jag känna mig lite stressad!
    oj! någon som ska ha nästan precis samma som vi
    Vi ska ha plommonlila och en ljus olivgrön färg, naturligtvis med lite vitt (typ ivory) till.

    Som det ser ut nu kommer vi att ha vita dukar (läs IKEA lakan) på borden, gröna löpare, massa Galej ljushållare med ljus eller en enkel lila blomma, vaser med lila blommor, och förmodligen lila festprogram. Så det gröna blir bas, och smådetaljerna i lila. Jag kommer att ha lila bukett och mannen lila slips (och ryggstycket på västen), tärnor och marsalkar kommer att ha detaljerna i grönt istället.

    Nu kommer mycket att kunna ändras, vi gifter oss inte förrän sensommaren 2010
  • The bride to be in june

    Diz

    Åh vad roligt att ni ska ha samma! :D Då har vi samma smak! ;)
    Vi kommer troligtvis att ha vita dukar, lila löpare, glasvaser med vita gerbera och lime. Jag ska knyta lila och lime färgade band runt vaserna. Sen kommer vi att ha placeringskort i vitt och lila samt dikter och menyer i vitt och lila med något lime i! Jag har lila och lime i min bukett och min blivande kommer att ha svart kostym, vit skorta, grå väst och lila slips! Mina tärnor har lila klänning och mindre och enklare bukett i stil med min!

    Jag tror att det kommer bli bra! Men just nu känns allt jätte snurrigt! Det är inte långt kvar nu! :D

  • Diz

    påtal om band runt vaser...
    jag har ett lite DYIprojekt som jag tycker e sååå sött!
    Konservburkar!
    Kolla i mitt galleri så ser du.

    har förövrigt en hel del inspirationsbilder, hojta om du vill ha tips..

  • The bride to be in june

    Diz

    Det är super läckert! Jag var inne och kikade i ditt galleri! Jag bara ääälskar de där krumilurerna då har på korten! Vart har du fått tag på dem? Letar efter något liknande till mina placeringskort!

Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts..