• Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts..
  • missbilly

    Sånna har jag oxå köpt! =)
    Matchar min lila färg exakt =)


    anapanasiti skrev 2009-03-15 19:33:16 följande:
    Då har man hittat till den nya tråden med Jag var på IKEA idag och där hittade jag värmeljushållare, Väghult, i mörklila. Här kan ni se hur de ser ut www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90134571. Klicka på orange/mörkrosa. Jag köpte 20 st... gäller att passa på
  • Smilla1983

    åh vad bra med denna tråd. Vi har nyss börjat nosa lite i planeringen.. ska inte gifta oss förren 2010. Vi ska också ha lila.. kommer kika runt lite och se vad ni har hittat :)

  • emmibob

    Hej!

    Visar mitt intresse
    Vi ska ha färgerna purpur, grått och silver som vårt tema.
    Tror det kommer bli lite knixigt att hitta allt i purpur så "mörkare lila" får också duga.

    Letar efter "klackiskor" i purpur, någon som sett sådana???

  • Miss Moneypenny

    Är det fler som har lite bilder på lila blombuketter i sitt galleri? Gärna med inslag av vitt.

  • Lövnäs

    Miss Moneypenny skrev 2009-03-23 10:03:52 följande:


    Är det fler som har lite bilder på lila blombuketter i sitt galleri? Gärna med inslag av vitt.
    Har 1 bild i mitt galleri...
    Rekommenderar dig att titta på projectwedding, bernzonsblommor o här på bt:s bilder.
    Finns mycket fint!!
  • sarahkka76
    emmibob skrev 2009-03-17 21:43:40 följande:
    Hej!Visar mitt intresse Vi ska ha färgerna purpur, grått och silver som vårt tema.Tror det kommer bli lite knixigt att hitta allt i purpur så "mörkare lila" får också duga.Letar efter "klackiskor" i purpur, någon som sett sådana???
    Ja purpur är inte lätt att hitta! Även om det står purpur så tycker jag att de drar mer åt rött alltså mörklila än blått.
  • burnisen

    Vill bara tipsa er som söker mörklila blockljus, finns på Willys denna veckan för 19.90 st (har ja för mig)

  • Hedda H

    Hej! Är också inne på lila, silver och vitt som färgtema. Jag undrar om det är någon som har någon fin bild på lila kallor? Jag tycker det är så fint och funderar på att ha det i min brudbukett.

Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts..