• sarahkka76

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • FruHögstadius

    näbbklänning har jag redan en , men vi vet inte om vi ska ha en näbb än, har kvar näbbklänningarna som jag och min syster hade när vi var små , och våran ev. blivande näbb borde kunna ha någon av dem åldersmässigt, och kroppsmässigt också tror jag, men man vet inte, det är ju 1 ½ år kvar. Men vi kommer inte fråga min m2b´s bror förrens de har bestämt om de vill ha med sig barnen eftersom de bor en bi bort.

    tärnklänningar funderar jag på att köpa de närmasste månaderna, vill inte att de ska ta slut, bild finns i galleriet.

    underkläderna kommer jag också att beställa samtidigt som klänningarna,.

  • melonbuske

    hej tjejer... ledsen att jag varit lite frånvarande... har precis fått reda på att mina föräldrar ska separera efter nästan 27 år tillsammans så jag kan inte direkt påstå att bröllopssuget finns just nu... kommer igen när allt är lite bättre....

  • Zavannah
    melonbuske skrev 2009-03-20 16:34:58 följande:
    hej tjejer... ledsen att jag varit lite frånvarande... har precis fått reda på att mina föräldrar ska separera efter nästan 27 år tillsammans så jag kan inte direkt påstå att bröllopssuget finns just nu... kommer igen när allt är lite bättre....
    Åh men hjälp vad tråkigt KRAMAR i massor till dig.
  • Fenixx

    men uch vad tråkigt melonbuske!! *kram*

    sambons föräldrar skiljde sig för 2år sen efter varit gifta i många år, var turbulent för oss alla! så kan tro att det är tufft för dig.

  • sarahkka76
    melonbuske skrev 2009-03-20 16:34:58 följande:
    hej tjejer... ledsen att jag varit lite frånvarande... har precis fått reda på att mina föräldrar ska separera efter nästan 27 år tillsammans så jag kan inte direkt påstå att bröllopssuget finns just nu... kommer igen när allt är lite bättre....
    nej vad tråkigt! aldrig kul med sånt och jag förstår att man inte är på topp just nu. Nu får stödja varandra och finnas där.
  • rosesarered

    Vad tråkigt melonbuske!! förstår att det känns jobbigt, mina föräldrar är skilda sedan några år. Tyvärr så tog skilsmässoprocessen flera år så mina tidiga tonår var ett litet helvete. 


    Hoppas att det inte blir utdraget för dina föräldrar och att dom kan uppföra sig som vuxna människor. Kramar till dig!!


     


    önskar trevlig helg till alla

  • Smilla1983

    Förstår att du är ledsen melonbuske *skickar över en kram*. Vi lär finnas kvar här för bröllopsprat när du är redo igen!

    Vi har inte kommit så mycket längre i vårt planerande. Lite svårt när vi ännu inte vet vilken budget vi kommer ha. Men det är kul att spana in vi vill ha i alla fall! :)

  • Krystal

    Ahh..vad elaka människor kan vara.
    Skulle hämta min systerson idag. Han och hans mamma skulle ta bussen från centrum ut till ett köpcentrum där jag skulle möta dom. När bussen har gått märker han att han glömde ett litet fodral med några GameCube spel på bänken i vänthallen. Syrran ringer då mig och ber mig hämta upp dom vid en busshållplats så att vi kan åka tillbaka och kolla efter fodralet.
    När vi kommer tillbaka ca 15-20 min senare går hon in i vänthallen igen och ser att fodralet ligger kvar på bänken....tomt.
    Så dom långfingriga jäklarna ids inte ha med den lilla fodralet utan dom tar ut dom små Gamecube skivorna och lämnar kvar det tomt på bänken. Hade "oturen" att detta var vid den tiden som det är flest ungdomar på väg hem med bussen...
    Så elakt. Om dom nu ändå skulle ta det kunde dom väl ta allt,
    Systersonen blev ju ganska lessen, försvann gråtande ner bakom ryggenstödet bakom mig. Det var väl tre spel som han blev av med, som han fick i julklapp av mig.
    Men hans mormor och morfar förbarmade sig lite över honom och sa att när vi åkte förbi köpcentrumet på väg hem skulle vi svänga in och kolla om dom hade några begangade Gamecubspel där som han kunde få istället.
    Dom hade inte dom spelen han blev av med, men vi hittade två andra billiga..

  • 28 Aug

    melonbuske: Beklagar.. förstår att du inte är på topp då.

    Har själv tagit en paus för började stiga mig åt huvudet sådan beslutsångest i allt så höll på att få fnatt.

  • Fenixx

    krystal>> ja fy sjutton alltså, finns ingen ärlighet hos folk längre. och just när det drabbar barn så blir man så himla arg och ledsen för deras skull.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6