• Fenixx

    JULI - 2010

    Ja då är det väl även dags för oss Juli-brudar 2010 att få en egen tråd där vi kan samlas och dela med oss av tips för nästa sommars stundande bröllop!!

  • Svar på tråden JULI - 2010
  • sarahkka76

    Vi gifter oss den 31 juli och ska skicka iväg inbjudningarna 1 maj med osa sista maj. Jag behöver 2 månaders spelrum för vissa ändringar beroende på hur många som kommer, samt att vi har långväga gäster och att det är semestertider och vill att alla ska kunna planera i lugn och ro.

    Ni som ska gifta er borgerligt och bor i Sthlm när får ni boka? vi får vänta till mars nästa år. Man är lite rädd att inte hitta ngn till den tilltänkta dagen. Lokalen ska vi boka nu på onsdag.

    Vi har 50 bjudna, familj, släkt och nära vänner. Borgerligt med lite light gotisk inspiration.

    Ni i sthlm, vem ska ni anlita som fotograf?

  • Fru Indosaurie

    när man väl har hittat lokalen med stor L så tar dom inte bokningar i juli, vad fan gör man? suck. Är inte så sugen på att byta datum..

  • Fru 2010

    Hej!
    Vad kul att hitta er. Jag och min sambo ska gifta oss 25 Juni får man lov att vara med här ändå? :)

  • Zavannah

    Vill bara berätta att vi har förlovat oss nu Så nu börjar planeringen på allvar!

  • Fenixx
    LoveYouH skrev 2009-03-16 20:37:24 följande:
    Hej allesammans! Jag och min sambo skall gifta oss 3 juli nästa år =)
    välkommen! vi har samma datum, vad skoj.

    Grattis till förlovningen zavannah, skönt att det drar igång nu.
  • Zavannah
    Fenixx skrev 2009-03-17 22:19:45 följande:
    Grattis till förlovningen zavannah, skönt att det drar igång nu.
    Tack så mycket
  • sarahkka76

    Tjohoooo!! Nu är lokalen bokad och vi har betalt hyran Nu känns det pirrigt!! Så glad att ha det klart

  • Fru Indosaurie
    sarahkka76 skrev 2009-03-18 11:42:28 följande:
    Tjohoooo!! Nu är lokalen bokad och vi har betalt hyran Nu känns det pirrigt!! Så glad att ha det klart
    haha wow!
    Jag har kanske hittat en lokal till oss idag.. det enda jag är rädd för är att den ska vara lite för liten så det återstår att se när vi ska dit den första helgen i april.
  • sarahkka76

    Fru Indosaurie skrev 2009-03-18 12:11:18 följande:


    haha wow! Jag har kanske hittat en lokal till oss idag.. det enda jag är rädd för är att den ska vara lite för liten så det återstår att se när vi ska dit den första helgen i april.
    Vad roligt, vad är det för lokal? Vår tar max 55 sittande och vi är 50 om alla kommer, så det är lite tajt men det går.
Svar på tråden JULI - 2010