• Tindragull

    Några från Halmstad?

    Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
    Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.

  • Svar på tråden Några från Halmstad?
  • Hemlig2009

    Och vi ska ha rosblad. Hoppas det blir fint på bilderna.

  • Tindragull

    Det blir det nog!
    Tror att mina bubblor kommer göra sig fint på bilder också.
    Dock blir det kanske lite knas för mig om det skulle regna...


    Hemlig2009 skrev 2009-03-28 10:55:24 följande:
    Och vi ska ha rosblad. Hoppas det blir fint på bilderna.
  • Hemlig2009

    Äsch, det kommer inte att regna!

    Igår fick jag hem både klänning och ring, stoooor dag. Båda kändes jättebra så det är lite av en lättnad.

  • Tindragull

    Wow!
    Lite avis blev jag nu! Min klänning är försenad i produktionen så jag vet inte riktigt när den kommer...

    Jag har beställt sol på bröllopsdagen, så jag hoppas på det!


    Hemlig2009 skrev 2009-03-28 11:06:21 följande:
    Äsch, det kommer inte att regna! Igår fick jag hem både klänning och ring, stoooor dag. Båda kändes jättebra så det är lite av en lättnad.
  • ninni84r

    vi ska också ha såpbubblor, blir nog fina bilder.. om det inte regnar då ja.. :)

  • Tindragull

    Tråkigt med sjukdomar... Vi har varit förskonade, men bröllopsplanerandet går lite i vågor här ändå känner jag...


    Kallemero79 skrev 2009-03-28 14:09:01 följande:
    Vilken smart tråd, ska in där å kolla nu. Vi har legat lite nere med bröllopsplaneringen nån vecka nu, varit sjuka å så.
  • Tindragull

    Ja, vi får hoppas på fint väder!


    ninni84r skrev 2009-03-29 11:19:22 följande:
    vi ska också ha såpbubblor, blir nog fina bilder.. om det inte regnar då ja.. :)
  • Snoddasen

    hej på er!

    Hur gör ni med transport från kyrkan till festen?

    Kram alla brudar =)

  • Hemlig2009

    Min sambo jobbar på det. Han har tidigare varit i bilbranchen och även kört med egna fina bilar. Och då pratar vi Porsche mm så han vill inte ha en "vanlig 997:a" som en kompis nu har. Suck, vem mer än han vet att det inte är den dyraste Porschen?!

    Det ordnar sig säger han, och det är nog viktigast för honom. För min del tycker jag den kostnaden är ganska onödig.


    Snoddasen skrev 2009-03-29 13:32:52 följande:
    hej på er!Hur gör ni med transport från kyrkan till festen?Kram alla brudar =)
Svar på tråden Några från Halmstad?