Några från Halmstad?
Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.
Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.
Ja jag provade den igår,den e lite lång så den måste läggas upp lite, och sen måste jag göra nån upphängning åt släpet. Hur gör du med ditt släp? annars passar klänningen perfekt.
Jag e lite trög när det gäller ebay!! haha men vilken sida går man in på?
sen måste jag fråga hur du får in gubbarna in i texten?
Här är en till som undrar över ebay, är totalt lost....hur gör man, var gör man det å vad får man...typ HAHAHAHA!!! Vilken novis jag är!
Jag har satt en ögla på insidan av klänningen och en knapp precis nerdanför snörningen i ryggen (även den på insidan såklart)
Öglan satte jag på samma avstånd från knappen som släpet är långt, i mitt fall 75 cm.
Annars kan man sätta nån slags ögla så att man bär släpet runt handleden. Snyggt, men det orkar inte jag...
Här går man in på ebay UK www.ebay.co.uk/
Gubbarna finns i min presentation. men man ska inte slå in mellanslagen.
kärleken är evig skrev 2009-04-07 10:30:51 följande:
Länken till ebay UK finns i mitt inlägg ovan. Ett paypalkonto är bäst att ha för betalningar, sen är det bara att shoppa loss!
Man kan hitta allt på ebay!
Idag var m2b på Nordic Art och lämnade in guld och beställde min morgongåva! Spännande!
åh spännande :)
glad påsk till alla här inne med förresten :)
hej!
Hoppar in på denna tråden ja me. vi ska gifta oss i halmstad 27/6 2009 i st:olofs kapell å ha festen på hertz minne. Längtar! Visst var ni fler som skulle ha festen där?? nyfiken på om ni ska ha något färgtema på era bröllop?? vi ska ha vitt,rosa å silver.. var har ni andra bokat bröllopsnatten??
Vi har bokat Hotell Continental, mest för att de har störst och finast (enligt mig då) sviter då jag kommer ha med mig kompisar dit efter frissan. Vi ska äta lunch och "mingla" samtidigt som jag sminkas och får på mig klänningen. Det är gammeldags rum med högt i tak, precis som jag hade tänkt mig det hela.
välkommen!
vi har naturtema - brunt, grönt och vitt (+ lite silver). är också lite nyfiken på bröllopsnatten - vart ni ska vara? har kollat på ett hotell vid stationen, kommer inte ihåg vad det heter nu... :)