• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • nennesjuttioåtta

    muffins
    försökte få maken att ta lite av min ögonkräm (fick lite för mycket), men han sa att då kommer ha inte att få handla på bolaget alls trots att han har leg (han får fortfarande visa varenda gång - 31 som han är och slät som en 18-åring). Jag ha inte visat leg sen jag fyllde 21.

    /skrynklan

  • MuffinsTönt

    Grabben får oxå visa leg. I alla fall dem gångerna han e med mig. Han e också vääldigt slät för att vara 29½. Jag har fått min föööööörstaaaa rynka. Alldeles under ögonen. Vi kommer va skrynkliga vi två...

  • nennesjuttioåtta

    jag har kråksparkar som går ända till öronen. Får skylla på att jag är så jävla glad hela tiden.

  • Zozo

    Vickan- MEGAkram! Kan inte säga sa mycket mer!!!!

    EH.. Gubbe pa 30??? Mina vänner börjar närma sig de 40, de flesta... Länge leve gummorna! (Säger i stil med allas var FrulLan - jag ska vara en häftig kärring som sitter i gungstolen pa balkongen och dricker margaritas..)

    Nenne - ASG! Finns DU med cheddarsmak!!?? (fran annan trad)

  • nennesjuttioåtta

    Zozo
    Vad kan jag säga till mitt försvar, PMS-cravings! mmmm cheddarpopcorn!!!1

  • Zozo

    Nenne - U tell ME!? Jag körde till svenska butiken och betalde en förmögenhet för en pase ostbagar! Snacka om PMS...

  • MuffinsTönt

    Jag har blivit ledare för vår volontärgrupp. Nu har jag suttit o skickat massmejl till alla med info o schema.

    Jag har också en massa cravings, vet ej om det är pms. Sååå sugen på drinkar om kvällarna. För att inte nämna popcorn!

  • MuffinsTönt

    Jag är fräääälst! Dooley's är ju skiiitgooott!!!! Vet att det var sweet eller nån annan som hängde här för läääänge sen tipsade om det. Jag har intesmakat förrän nu när vi har en miniflaska på 5ml hemma. *mumma* Funderar på om jag ska köpa det eller inte... Inte världens nyttigaste sak att ha hemma!

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!