• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

    Vickan
    Kraaaaam till dig! Att det ska va så svårt ibland. Det är visst inte så jäkla lätt o bli på smällen... Hoppas på det bästa om dig o alla andra i karusellen.

    Annars, är sååååå aviiiis på er som ska på brunch o dejt o andra roliga aktiviteter. Funderar på att "muffinspringa" (dvs gå in min supertakt) vårruset. Vet inte om jag orkar träna mig till det. Det är nångång i maj.

  • MuffinsTönt

    Vickan
    Kram på dig! O Att du ska ha det såå ont -två ggr på raken!

    Jag glömde berätta en grej. Sist jag var på bibblan blev jag tafsad av en ofräsch gubbe. BLÄÄÄ! Jag körde ut honom från rummet. Jag var i ett rum o väntade på eleverna som kommer til lläxhjälpen. Jag var ensam för tillfället. Gubbjävel!

    Jag berättade det för grabben o fy va mkt han svor! Trodde inte han kunde så många svordomar. Jag fick lova o visa honom gubben nästa gång så han kan ge honom en höger spark. Första gången jag ser honom såå svartsjuk. Såå söt!

  • viktualia

    Nu är det värsta över. Jag blöder fortfarande men jag har inte alls lika ont längre. Det är mest besvikelsen som finns kvar.... varför?!?!?!

    Muffins - läbbigt med tafsande gubbar... jag ska sent glömma en incident på t-banan... isch...

  • MuffinsTönt

    Tafsande gubbar är blä. av nån anledning drar jag till mig gubbar. Asså i 30+ åldern. Kunde åtminstone nån sötnos i 20+ .

  • viktualia

    fniss fniss... gubbe och 30+... hm...undrar om maken som fyller 33 om några månader skulle uppskatta att kallas gubbe.. hihihi...

  • MuffinsTönt

    När mormor låg på sjukhuset hade hennes rumkamrat en SUPERsöt läkare. jag kunde inte låta bli o snegla på honom så mkt jag kunde. Det är ont om såna riktig snygga läkare.

  • nennesjuttioåtta

    Muffins
    hahah ja men de borde ju verkligen kvotera in hunkar i offentlig sektor! Jag vet att när jag blev hotad när jag jobbade i butiken som säljer sprit, så var polisen som skulle höra mig efteråt så jäkla snygg så allt jobbigt var nästan som bortblåst.

  • MuffinsTönt

    Haha! Inte ska ni ta illa åt. Är ni GUBBAR eller?!?

    Haha, jag kallar alla män över 30 för gubbar. Det får jag faktiskt sluta med snart. Grabben fyller faktiskt 30 iår. Men han kommer alltid vara "grabben" här på BT.

    Nenne
    Tur att mormor inte hade honom. Fy va jobbigt det måste va o prata med honom, UTAN att stirra. På tal om mormor, hon har blivit hmm... knasigt sen hon kom hem. Vill dricka kaffe HELA TIDEN. Fastän hon har fått. Inte alls bra för hjärtat att drick för mkt kaffe o hon blir jättepigg också. Lagom kul kl 23. Senil/dement månnetro?

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!