• Svar på tråden September 2009 del 2
  • annakristina

    Morgongåva ifall du tänkt ge bort något.


    carolaj83 skrev 2009-02-02 17:35:11 följande:
    har jag glömt något viktigt?
  • carolaj83

    har tänkt på de där med morgongåva, vad ger man?

    hotell blir de inte sover hemma bor ca 500 m från festlokalen som ligger precis vid kyrkan så transport behövs inte heller

  • TesshjärtaFred

    Vi har bestämt oss för att strunta i morgongåva. Tycker att det känns som en onödig utgift. Vi sparar de pengarna och gör något kul för tillsammans i stället.

  • endless love

    Jag ska ge min tärna ett smycke i övrigt tycker jag att det ser ut som om du har fått med det mästa.

    gosbruden:
    Vår fontän är av den minsta sorten och går att diska i diskmaskinen vilket är super... vi gav 700:- för den.

    carolaj83:
    Helt galigt billigt för skorna, grattis till kapet :)

  • thildamy

    hej hej hur går allt för er ,för mig står det still

    Har varit igår o shoppat lite papper för att göra första utkast på vigselprogram och fest program
    skrev ut en liten tråd om det igår men det var lite seg respons.. så då tänkte jag att det kanske är någon mer än jag som e tidigt ute här i vår september trå !?

    Önskar massor med tips..
    Ordningsregler var hittar man sånt..

  • endless love

    Har sätt att det funnits ganska bra trådar om det tidigare men då låg det nog för långt fram i tid för mig så då sparade jag inte trådarna, det kan man ju ångra nu.
    Ska kolla om jag finner något...

  • thildamy

    hittade lite grann.. i tråden www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3262935.html

    såg att du skrivit där med...satte ut lite grann där..kika
    endless love skrev 2009-02-04 09:03:15 följande:


    Har sätt att det funnits ganska bra trådar om det tidigare men då låg det nog för långt fram i tid för mig så då sparade jag inte trådarna, det kan man ju ångra nu. Ska kolla om jag finner något...
  • Wiggy

    Hur har ni tänkt göra natten innan bröllopet? Man ska ju inte sova tillsammans den natten, tydligen. Min blivande fru kan ju sova hemma hos sina föräldrar, men vart jag ska sova vet jag inte. Lär ju vara fullt där då hennes syster med bihang också kommer att sova där Vart jag ska hålla hus vet jag icke! I lagårn? På hotell? I bilen eller tält i grannens hästhage? Hur gör ni?

  • carolaj83

    vi sover nog tillsammans som vanligt, lättast så med barnen

  • Rebellen75

    Vi kommer att bo på hotell natten innan också + bröllopsnatten. Så nu får vi en bra start på dagen och närmare till frisör och fotograf.

Svar på tråden September 2009 del 2