• Svar på tråden September 2009 del 2
  • MyochErlend

Vi ska sova på varsitt håll på ngt sätt... hur vet jag inte än ..men det ordnar sig...

• Igia

Vi kommer sova på hotell. Jag tillsammans med mina tärnor och sambon tillsammans med best man...

• thildamy

JIIIIIIIIPEEEEEEEEEE!!!!
    idag kom näbbklänningarna från honk kong
    snabbt gick det postade 29/1

Och sååå fina..
    Perfekt i strl. har räknat med att mina barn ska växa ca 3cm tills dagen D + att dom ska ha skor så tummen upp för mig.
    Fotade klänningarna med barnen i
    Finns i mitt galleri under starka bilder..

Kika in och ge mig ett utlåtande!

• carolaj83

thildamy -fina, vart beställde du ifrån? och vad fick du betala?

vi har 2 pojkar som näbbar, vår son som då kommer vara 2,5 år och syrrans son som då kommer vara 3 år...funderar att köpa kostymer till dom via ebay

• thildamy

Hej!
    Jag har betalat 24.99GBP per klänning + frakten= 756SEK på ebay (hongkong) för båda inkl.frakt

Fins så mycket fint

carolaj83 skrev 2009-02-06 07:52:45 följande:
    thildamy -fina, vart beställde du ifrån? och vad fick du betala?vi har 2 pojkar som näbbar, vår son som då kommer vara 2,5 år och syrrans son som då kommer vara 3 år...funderar att köpa kostymer till dom via ebay
  • MyochErlend
    Igia skrev 2009-01-29 04:22:39 följande:
    Det var nog de i 6/8 takt som vi pratade om. Lite mer annorlunda låtar... Vi vill inte ha en långsam låt för vi ska dansa wienervals...Har du ngr sådana på lager?
    som en saga -shirley clamp
    runaway - the corrs
    break away - kelly clarksson
    moonriver -

Där var några till
  • gosbruden

Hej hej brudar!
    usch vad jag är ur fokus när det gäller bröllop just nu. det är mycket som händer med boendet just nu och det tar upp all min tid.
    har dock fixat en brudklänning garderob nu tillmin vackra klänning! (lånat av syrran)så det känns bra! sen börjar ju melodifestivalen idag så då blir gosbruden glad!

• Trudilutt

Hej! Är det okej om man hänger på? En till som ska stå brud i september

Kan va bra att få lite tips!

/Trudilutt

• Trudilutt

Klänningarna va toppen fiiina!! de ser ut som två prinsessor

thildamy skrev 2009-02-05 22:31:08 följande:
    JIIIIIIIIPEEEEEEEEEE!!!!idag kom näbbklänningarna från honk kong snabbt gick det postade 29/1 Och sååå fina..Perfekt i strl. har räknat med att mina barn ska växa ca 3cm tills dagen D + att dom ska ha skor så tummen upp för mig.Fotade klänningarna med barnen i Finns i mitt galleri under starka bilder..Kika in och ge mig ett utlåtande!
  • thildamy

Tack vad gulligt skrivet av dig

Trudilutt skrev 2009-02-07 15:55:28 följande:
    Klänningarna va toppen fiiina!! de ser ut som två prinsessor
Svar på tråden September 2009 del 2