• Svar på tråden September 2009 del 2
  • TesshjärtaFred

Har inte gjort något som har med bröllop idag förutom pratat väldigt mycket om det hos min frisör. =)
    Just nu sitter jag på jobbet, så bröllopsplanering får vänta ett tag.

• Igia

Vi tänkte oxå ha chokladfontän... Är riktigt smarrigt!

endless love skrev 2009-01-27 18:31:11 följande:

Ok nu har det hunnit skrivas 16 sidor sen jag titta in senast!Jag har gjort något spännande och gott i dag in för bröllopet:Jag har provat vår nyinköpta chockladfontän, så efter att ha prövat med jordgubbar melon och skumgodis har jag konstanterat att det var det godaste och bästa testet jag någonsin gjort.Tjiho det kommer bli så bra!!!
  • Rebellen75

Försökte få gubben involverad på gästlistan men det blev inga fler än vad jag redan skrivit. Tycker det är så svårt vilka man ska bjuda. M2b umgås jättemycket med sina kusiner så de kommer, jag däremot känner knappt mina, har 17st. Men jag har fem syskon istället. Jag skulle vilja ha fler barndomskompisar med men M2b tycker inte det för jag inte umgås med dem längre. Men när jag väl träffar dem är det som i går vi sågs. Nu har vi kommit upp i 65 gäster så man borde ge sig men vill ha lite yngre medelålder på gästerna. Hade hoppas på min "familj" från USA skulle komma men de har inte råd pga den rådande ekonomin. .

Hur tänker ni???

• carolaj83

Rebellen75 -tycker också de e supersvårt, vilka kompisar ska man bjuda o vilka ska inte få komma, o de värsta är om man råkar glömma bort nån som man vill bjuda...o sen sådanna man inte umgås så mycket med som du säger...men tror at jag är relativt nöjd med min, sen vet man ju inte om alla vill/kan komma

• Rebellen75

Gubben fyller 40 samma vecka men vi väljer bort alla hans jobbarkompisar, skulle vara kul om de kom för det är så härligt gäng men då blir det typ 40st till- GÅR INTE.

Jag skulle vilja ha två tjejer från jobbet men vi är bara 4 tjejer så det känns inte rätt heller. Gud vad man kan vela fram och tillbaka.

• gosbruden

Ja, det där med vilka som ska bjudas tycker jag är riktigt svårt. Ett tag tyckte vi att vi var klara med vilka som ska bjudas, sen gick det en vecka eller så ochvi blev heeelt förvirrade igen.

Nu har vi bestämt oss igen men det hinner nog ändras. Sitter väl och tvekar ända fram till inbjudningarna ska skickas...
    (det skulle vara typiskt oss!)

• Igia

Det var nog de i 6/8 takt som vi pratade om. Lite mer annorlunda låtar... Vi vill inte ha en långsam låt för vi ska dansa wienervals...
    Har du ngr sådana på lager?

MyochErlend skrev 2009-01-27 16:19:59 följande:
    vi har in the arms of an angel, natural woman, kissed by a rose med seal och crazy med aerosmith...Det vi kom på var bara att låtarna inte behöver gå i 3/4 takt utan kan också gå i 6/8 takt vilket det är många nyare poplåtar som gör :D
  • carolaj83

har idag köpt mina bröllopsskor, skulle in i en skobutik idag o leta skor till rasmuso där står dom, mina bröllopsskor går fram o tittar då e dom rödmärkta med 50:- *lycklig*

• thildamy

men gud vilket bra pris...
    vad valde du för sko?
    har du nån liten bild *nyfiken*

• carolaj83

nu finns det bild i mitt galleri på skorna

Svar på tråden September 2009 del 2