• Svar på tråden September 2009 del 2
  • carolaj83

nu har jag valt ett fotografi som vi ska ha på våra frimärken

• Rebellen75

Har ni börjat prova klänningar eller rent av köpt redan? Jag vet vad jag vill ha men har inte provat någon klänning alls. Tänk om det inte blir som man tänkt sig, borde försöka palla mig iväg till någon uthyrare bara för att se vad man passar i för modeller.

• carolaj83

nu har jag bokat en tjej som kommer hem till mig på bröllopsdagen o fixar mitt smink o hår

• Igia

Jag har provat klänningar och förmodligen bestämt mig. Kommer sy upp den hos milly.

Rebellen75 skrev 2009-01-26 14:03:04 följande:
    Har ni börjat prova klänningar eller rent av köpt redan? Jag vet vad jag vill ha men har inte provat någon klänning alls. Tänk om det inte blir som man tänkt sig, borde försöka palla mig iväg till någon uthyrare bara för att se vad man passar i för modeller.
  • TesshjärtaFred

Jag har provat två stycken som jag inte kan välja mellan. Kommer att sy upp någon av dem, med ändringar, antingen direkt via kinafabrik eller via svenskt företags som har kontakt med Kinafabrik. Klänningarna jag väljer mellan ligger i mitt galleri under starka bilder.

• annakristina

Jag har provat en del klänningar, men inte bestämt mig än. Vill gärna hyra. Utbudet på hyrklänningar verkar däremot inte vara så stort. Visst hade jag kunnat köpa en kinaklänning, men jag vet inte om jag vågar.

• MyochErlend
    Igia skrev 2009-01-25 02:42:35 följande:
    Vi håller på att leta namn som finns i släkten, så vi har inte bestämt oss.Inbjudningarna går ut i maj förmodligen och osa blir i början av aug. Korten ska vara klara i april så de bara är att lägga på lådan är tanken.Nu har vi äntligen tagit tag i hotelljakten och hoppas på ngr svar i veckan.My: Kommer du ihåg att vi pratade förut om vals och musik? Tänkte kolla med dig om det är så forfarande att man kunde få ta del av alla låtarna ni hittat??Jag ska börja träna med sambon nu så han är i toppform för vals till september
    hej ja klart det..
    men var det ngn speciell du tänkte på ??
    Vi ska på kurs 17 april :) en fredag kväll i 5 timmar
  • MyochErlend

jag har köpt en... här är den
    klicka på den blå klänningen så kommer min fram i ivory...

www.bellissimaweddings.co.uk/default.asp

Jag älskar den och gleder mig till att få ha på mig den
    har inte ångrat mig en sekund...

• MyochErlend

jag har köpt en... här är den
    klicka på den blå klänningen så kommer min fram i ivory...

www.bellissimaweddings.co.uk/default.asp

Jag älskar den och gleder mig till att få ha på mig den
    har inte ångrat mig en sekund...

• MyochErlend

...föresten vad tycker ni om den ?? ärligt

Svar på tråden September 2009 del 2