September 2009 del 2
Hej på er!
Vår andra tråd stängdes och jag har inte hittat nån ny så jag startar en ny här.
Här är vår gamla
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3064867.html
Så nu kan vi prata vidare om allt och inget...
Hej på er!
Vår andra tråd stängdes och jag har inte hittat nån ny så jag startar en ny här.
Här är vår gamla
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3064867.html
Så nu kan vi prata vidare om allt och inget...
nu har jag valt ett fotografi som vi ska ha på våra frimärken
Har ni börjat prova klänningar eller rent av köpt redan? Jag vet vad jag vill ha men har inte provat någon klänning alls. Tänk om det inte blir som man tänkt sig, borde försöka palla mig iväg till någon uthyrare bara för att se vad man passar i för modeller.
nu har jag bokat en tjej som kommer hem till mig på bröllopsdagen o fixar mitt smink o hår
Jag har provat klänningar och förmodligen bestämt mig. Kommer sy upp den hos milly.
Jag har provat två stycken som jag inte kan välja mellan. Kommer att sy upp någon av dem, med ändringar, antingen direkt via kinafabrik eller via svenskt företags som har kontakt med Kinafabrik. Klänningarna jag väljer mellan ligger i mitt galleri under starka bilder.
Jag har provat en del klänningar, men inte bestämt mig än. Vill gärna hyra. Utbudet på hyrklänningar verkar däremot inte vara så stort. Visst hade jag kunnat köpa en kinaklänning, men jag vet inte om jag vågar.
jag har köpt en... här är den
klicka på den blå klänningen så kommer min fram i ivory...
www.bellissimaweddings.co.uk/default.asp
Jag älskar den och gleder mig till att få ha på mig den
har inte ångrat mig en sekund...
jag har köpt en... här är den
klicka på den blå klänningen så kommer min fram i ivory...
www.bellissimaweddings.co.uk/default.asp
Jag älskar den och gleder mig till att få ha på mig den
har inte ångrat mig en sekund...
...föresten vad tycker ni om den ?? ärligt