• Maliinka

    - 5 kg

    Här samlas vi som vill gå ner litegrand i vikt!

    Vi diskuterar vikt och träning, peppar och gläds med varandra och stöttar varandra i motgångar! Ibland slinker det in andra ämnen än vikt och träning också

    Välkomna, gamla som nya!

  • Svar på tråden - 5 kg
  • Småland09

    Bra jobbat tycker jag.. ska du fortsätta gå på ren kur? Blir kanske lite jobbigt om du ska träna samtidigt :-S

  • Tjolinti

    jag gick ner fyra kilo med nutrilett sen slutade jag, jobbar som kock o jag mådde riktigt dålig med all stress o ingen mat o när all mat e omkring mig. men jag skötte det super bra, gick ner 4 kilo, slutade o gick upp två, men jag e så glad att två kilo försvann iallafall, :D fast det e inget som syns, tror det var muskler faktiskt.

  • Godisråttan

    Usch min helg har varit fruktansvaärd!!!!Massor av godis, vin och skräpmat!! Nu kör jag proteindrink!

  • Cantaton

    Godisråttan, heja!

    Jag drack också proteindrink till frukost. Blir dock annat till lunch och middag.

    Själv syndade jag bara lite i helgen. En bulle i lördags, lite glass och vin igår. Men fick faktiskt inte särskilt dåligt samvete. (Så länge det bara är på helgerna och i måttlig mängd kan det inte vara så farligt.)

  • nni

    Nya tag nu.
    Ikväll, smalmat typ. Falafel, kokta grönsaker o ev potatis.
    Ska köra en varm-maträtt om dagen tänkte jag, sedan andra stora målet nutrilettbar eller liknande.
    Jogga idag?? Hmm...
    Eller långpromenad!!

    Nalle Phu; Så bra. Borde också börja gymma. Så småningom :P

  • Småland09

    Åh, måste bara berätta.. sedan förra veckan har jag gått ner 1,4 kilo! I'm so happy. tror dock att det är muskler som gett vika och vätska som försvunnit, men det inspirerade mig att köra ett pulspass med mig själv ikväll.. imorgon ska jag försöka gå upp tidigt och antingen spinna på gymmet eller köra core hemma om jag inte orkar iväg..
    Är grymt nöjd - brudklänningen hägrar

  • mme Plantier
    Småland09 skrev 2008-10-20 20:21:16 följande:
    Åh, måste bara berätta.. sedan förra veckan har jag gått ner 1,4 kilo! I'm so happy. tror dock att det är muskler som gett vika och vätska som försvunnit, men det inspirerade mig att köra ett pulspass med mig själv ikväll.. imorgon ska jag försöka gå upp tidigt och antingen spinna på gymmet eller köra core hemma om jag inte orkar iväg.. Är grymt nöjd - brudklänningen hägrar
    Bra jobbat!!!
    Kör så det ryker
  • nni

    Småland09; Bra jobbat!

    Har änsålänge hållt igen. Blev god grönsaksröra med couscos ist.
    Nu e det motion som gäller med!!!!