• MuffinsTönt

    Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!

    Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
  • Telemarkgrrl

    Hmm, kunde du inte öppna sidan alls?! Det begriper jag inte. Det är ett litet tilläggsprogram till Firefox, det går inte att använda med Explorer, men du borde ju ha kunnat öppna sidan iallafall? Confused 4

  • viktualia

    Muffins - matfrågan - om du gnider kryddorna i köttet kvällen innan kommer det att ta starkare smak.. men det är väl inte nån nackdel.

    Skojiga smajlisar - går bara att använda i Firefox!

  • nennesjuttioåtta

    muffins
    har inte vågat prova än, avvaktar tills vi har sålt lägenheten (vi är ju borta en vecka nu och har visningar veckan efter vi kommit hem och tror det räcker med skrubbandet utan att kleta "bajs" på väggarna)

  • MuffinsTönt

    Åhh, har hittat en som vill sälja sin cykel. Jag kanske kan få en cykel till rimligt pris ändå. Nu kan jag cykla till golfbanan VARJE DAG!!

  • nennesjuttioåtta

    fasen vilken sportfåne du blivit! heheheh! Who's your caddy?

  • MuffinsTönt

    Får muta grabben så han blir min caddy när jag lyckats bli proffs. Haha!

  • Telemarkgrrl

    Muffins, har du börjat spela golf varje dag?! Är ditt knä bra igen?

  • MuffinsTönt
    Telemarkgrrl skrev 2008-10-04 10:20:09 följande:
    Muffins, har du börjat spela golf varje dag?! Är ditt knä bra igen?
    Varje dag?!? Herrejösses, då skulle grabben bli lycklig.
    Men en gång i veckan åtminstone. Jag pratade om att IFALL jag skulle skaffa en cykel så ska jag cykla till golfstället o slå bollar varje dag.

    Det är bra med knät. Jag har går till sjukgymnasten 1 gång/vecka. I början av juli, efter operationen fick jag gå 4ggr/veckan Jag ska på återbesök den 24 okt, då ska (läs: måste) dem friskförklara mig.

    Imorrn blir det sen födelsedagsmiddag för grabbens vänner. Vi har skjutit upp den ett par veckor nu. SKönt att få det gjort. Ska bli spännande o testa ungstekt fläskfile.
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!