• MuffinsTönt

    Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!

    Så var det dags igen för tråd nr 10. Nu kan vi fortsätta diskutera livets mysterium. Vintips, After work-hak och snuskhistorier. Häng på tjejer, dags att ta tag i dagens I-lands problem!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!
  • nennesjuttioåtta

    *vinkar och kramar*

    På lördag drar vi till NYC!

    *studsar skadeglatt ut genom dörren igen*

    *tvärvänder*

    Muffins, kan man ha leran blandad och klar i nåt eller? Verkar jättekrångligt. Vågar inte prova än. hshahahha

    Anne
    träna??? Städa skrivbord?!??! Vad har du rökt?!?!

  • MuffinsTönt

    Oms
    Tjena!!! Herregud, jag blir andfådd av bara att läsa allt du måste hinna varje dag. *pust* Bild ja, jag skulle ha skickat det men glömde bort sen. Det kommer ...

    Nenne
    Jag vet att en del har det i en liten yogurt burk (sån med handtag och lock) färdig blandad o allt. Men då använder dem det till allt. Kanske räcker i 2-3 veckor. Lycka till!

  • anne på grönkulla

    *blossar vilt* Va, jag - rökt???

    Träna blev inte av o städa skrivbordet hann jag halvvägs - så samma kaos som förr råder, bara hälften så stort (resten har jag slängt...).

  • MuffinsTönt

    Nenne
    Hur går det med hår-projektet? Själv blir mitt hår lika fort fett oavsett metod. Dvs - 2dagar! Har provat göra WO - Water Only, det blev lika rent som med bikarbonat och håller lika länge. Knasigt!

    Vickan
    Den här receptet som du tipsade mig om... www.alltommat.se/recept

    Kan jag förbereda köttet kvällen innan o lägga in i kylen? Jag tänker på steg 1 innan man virar på parmaskinkan.

  • Telemarkgrrl

    Hallå hallå, ny tråd minsann.

    Vad fort tiden går, i den andra tråden planerar dom för lucia!

  • Telemarkgrrl

    Hmm, fast vaddå, jag sitter ju här vid datorn för att leta resa till alperna i mars.

  • MuffinsTönt

    Telis
    HEEEEEJ!!! Trodde ett tag du har övergivit oss (läs muffins)

    Lucia?! Oj,dem är verkligen i god tid. Läste lite där sporadisk, såg att du har varit i hmm... nånstans i Usa. Shit, inte alls avis! *skakar så mkt att slingorna flyger* Hur var resan, vad har du köpt?

  • MuffinsTönt

    Telis igen.
    Smygade mig i gravtråden precis. Såg att du länkade till superroliga smilisarna men jag kunde inte öppna den sidan. Varför? Är det för att jag använder explorer för att öppna en firefox program(?)...?

  • Telemarkgrrl

    Muffins, inte överger jag dig inte.

    Ja, jag var i Dallas för ett par veckor sen. Det var tyvärr lite för mycket jobb, från typ 8 på morgnarna till 8 på kvällarna. Men lite hann jag shoppa iallafall, två par jeans, ett par joggingskor, en blus, två par jeans och en skjorta till maken osv. Det var så billigt där borta! Jag är hemskt avis på Nenne som ska till New York på lördag.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen,Tråd nr 10!!!