• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Amor Eterno

    Halloj tjejer!!

    Grund - Såg annonserna, så fina de var

    Astrid - Skall du på bröllop?? Vet att på Linnégatan brevid muffins med mera har en kläd affär för gravida!! Men det vet du kanske redan

    Grund - Vet vilken det är men har inte sett den!!

  • 31 maj 2008

    Jag hittar inte till GP:s bröllopsannonser, bara de folk har registrerat själv. Kan någon skicka länk? Tekniskt störd idag

    Ha ha, Lamino har vi ju velat ha så länge, och jag tittade på Grythyttankopior som var fina igår. Hmm, vi får se. Kanske bara behövs lite övertalning i familjen? Lite dumt att vara gift med bankfolk, som har stenkoll på ekonomin

    Kul att du ska till frisören, Långserud! Hälsa från mig! Har inte varit där sen bröllopet ? ojojoj, mitt hår mår inte så bra? Hoppas du blir nöjd!

    Vad roligt att min mormor och morfar kommer, Amor!

    Grund ? kan du inte skicka länk till gästboken? Tror inte jag har sett någon sån.

    Klurigt det där med bröllopskläder, Astriden. När är bröllopet? För det händer ju grejer vecka till vecka, så det är ju jättesvårt att veta hur nåt kommer sitta om tre veckor tex?

    Vi ska på bröllop i slutet av nov, och där bävar jag redan för kläderna. Vad tusan har man på sig, nåt fint som inte är ett tält och inte svart? Ja ja, det blir ett senare problem?

  • AyBee

    Astriden - det finns en ganska så gullig mammabutik runt hörnan från magasinsgatan. Nästa granne med Prickig Katt - vet inte vad det gatan heter.

    Tack för álla fina kommentarer om skorna. I´m in love myself!!

    Långse - Tittade också runt på tiara också men usch vad svårt det var att hitta. Var i Viktoriapassagen, i den butiken där de har Pilgrim osv. De hade men jag hittade ingenting mera. Sen är jag inte ens säker på att jag vill ha en tiara......eller slöja dör den delen. Ågren!!!

  • Grund

    31maj: Gå in på Gp punkt se, högst upp till höger står det Sök annonser och då väljer du familj i rullgardinen, sen bröllopsbilder.

  • 31 maj 2008

    Jättefina bröllopsbilder! Tack för vägledningen, Grund!!!

    Kollade in gästboken, men tyvärr, har inte sett den.

  • 31 maj 2008

    Långserud - när är dopet ni ska på? Är så nyfiken på hur presenten blir mottagen!

  • Långserud

    31 Maj! Det är på lördag så jag ger dig snart info om hur presenten blir mottagen! Underbart bra tips!

    Om ngn har presentbehov till ett barn så har jag det, vet precis vad jag ska köpa till vårt brorsbarn som fyller år här snart. Ett leksakståg som man sätter ljus i när de fyller år, sååå sött!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4