• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • valkyriana

Hej och god morgon.
    Har haft en hemsk natt. Jag kunde inte sova. Höll på med festhäfterna till midnatt, sedan kine jag inte somna för än vid 03,30. Så har jag fått konstiga yrsel attacker- de kan liksom komma då jag ligger ner och bara vrider på huvudet... Skumt. Och jag äter som en häst- Kommer nog inte gå ner mer till bröllopet.
    Annars är allt hur bra som helst. Daniels svensexa var tydligen helt perfekt. Han är så glad och nöjd över den!

Amor- vilken underbar helg!

Astriden- Vart i Kroatien var ni? I lööööv Kroatien.

Stenis- Jag hittar inte mailadressen till sidan... Skulle du kunna ge mig den- igen.

• Grund

Stenis: Fantastiskt fina bilder, helt underbara!

Astriden: Välkommen hem!!! Härligt att ni haft det bra. Ska bli roligt att få veta mer om Er resa

Amor: lyllos dig som får se denna underbara film igen!!!

Tyvärr kanske jag är gräsänka fredagen den 18:e men jag har startat operation övertalning så vi får se hur det går med det.

I lördags åkte H dit. Kl 9 ungefär kom det en okänd kille hem till oss och hämtade honom. Sen fick han boxas, ge ut golflektioner vid Avenyn, köpa en BH (till sig själv!!!) som han sedan blev solduschad i. Väldigt snyggt Därefter fick han köra en Lamborghini till Rävlanda där de hade massa tävlingar med konstiga bilar och avslutade med bastu, grill, bad och övernattning i Chalmers-bastun vid Delsjön. Så jag hade en trött blivande man igår

Själv spelade jag golf och fick 39 poäng, så jag sänkte mitt hcp lite

• BarbaBruden

Stenbruden-
    Bilderna är underbara! My har lyckats fånga "det" igen....
    Vi börjar bli några stycken härifrån nu som haft med oss henne....Är det några fler som ska ha henne?

Astriden-
    Välkommen hem! Allt varit till belåtenhet? Berätta, vi vill veta mera!

Amor- Tack för att vi får komma hem till dig, hela bunten! Vi börjar bli några stycken nu. Ska bli så kul!

Jag är smålack på våran mäklare som har gått på semester och inte går att få tag på.....vilket han inte sagt nåt om.
    Så vi går och väntar på att bli uppringda....Grrr!

Nu min sista semestervecka! Drar iväg på en veckas segling till idag! Håll tummarna för toppenväder, Tjejer!

Må gott!
    Kram!

• Amor Eterno

Barba - Tack för det fina kortet vad fint det var med svart vitt och sedan blommorna i färg

Ja vi blir ju några stycken, hoppas på fint väder så skall jag duka upp där ute

Barba - Kanske du kan ta med skålarna den fredagen som jag kan låna till bröllopet
    Surt det med mäklaren...morr.

• valkyriana

Grund (och alla andra)
    Daniel fick också åka till Rävgården som det heter och köra bilar (han vann).
    Där fick han på sig en urläcker brottardräkt som han hade på sig nästan hela dagen.
    Efter de hade varit där och kört bilar och skjutit hagelgevär mm så åkte de till en kille som bor i närheten och badade i sjön han bor vid. Drack nog lite öl dessutom
    Sedan var det dags att gå på breakdance kurs. Daniel kan inte dansa för 5 öre . Så han breakade loss med en klänning och kycklingväst.
    Sedan var det ombyte till fianre kläder. Middag med goa skratt. Sedan ville Daniel inte gå ut, utan han ville fortsätta kvällen hemma hos oss. Så de satt här och drack öl och skrattade tills klockan var 3.

Han är jättenöjd!

• valkyriana

Ni andra tjejer- vad är adressen till Mys hemsida???

• Amor Eterno

Det är myfoto sedan punkt och se!!!

Grund - Operation övertalning låter ju nice... annars kommer du ju själv!!! Kul vad dessa killar hittar på nu för tiden

Har själv jättelite inblandning på min m2b svensexa.. skall lura honom ut någonstans så skall de surprise ta honom!!

Tjejer - Har sagt det förut men ber er igen om hjälp att hitta en solist till mitt bröllop!!! Surt att jag är så sen med detta!! Alla tips välkommnas!!

• valkyriana

V ska ha samma tjej som sjunger i bandet som ska spela. Så det kanse inte är intressant för er del? Jag antar att ni redan har fixat musik till festen?
    Hon bor i trollhättan.

• valkyriana

Åh vilka fina bilder. Hon har verkligen fångat känslan... Kram på dig!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4