• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Långserud

Å Stjärnis! Ha en underbar dag! Vi hade mkt pyssel för oss sista 3 darna men på fredan så tog jag 3 h på fm då jag var själv; solade, packade ö-nattningsväska + rescue kit etc i lugn och ro och bara var själv + sov en stund, såå skönt! Rekommenderas! Stor kram på dig! Ring om är ngt, svårt komma förbi på lördag men kanske ngt vi kan hjälpa dig med om är ngt!

Hur långt är det förresten till er stad?

• Stjärnis

Majsis: Åh, vad glad jag blev när jag såg det... Hoppas hoppas att de har rätt

Långserud: Tack för tipset, ska försöka planera in en lugn stund för mig själv.. Det är cirka 16 mil från Göteborg. Stor kram tillbax!

• Amor Eterno

Grund - Ja grattis på er 9,5 års dag!! Jo pussar för varje vikt bröllopsprogramm tycker jag är en bra deal

Kom precis hem och är lite små irriterad!!! Vet ju såklart inte varför hade enjobbig eftermiddag på jobbet, kanske det som spelar in skall dammsuga mitt badrum och sätta igång en maskin!!

Vi ses sen.. Jo förresten idag så kommer det en rolig film på tv4: Brudens Far

• Amor Eterno

Grill kväll hos amor den 12 Juli:

Veronica & Jonas
    Nina & Marti

• valkyriana

Shit tjejer vilken röra det är här.

Jag har blivit av med min tärna och en av mina bästa vänner- det visade ju sig att hon har kraftigt psykopatiska drag.
    Trots att hon var otrogen har hon vänt all uppmärksamhet mot att jag var taskig mot henne. + Att hon håller på och sprider massa lögner om mig. Att folk inte genomskådar henne hon är genomfalsk.
    Hon kan dra åt helvete. Jag behöver inte sådana "vänner". Skönt att det hände såpass långt från bröllopet.

Hennes man har hoppat av bestman uppdraget och toastmaster uppdraget. Han höll på att pajja svensexan, tur att de var två och den andra bestmanen har kämpat som en gnu för att försöka reparera skadorna.

Toastmaster kämpar vi för att hitta en lämplig. Det får nog bli Daniels mamma som tar biten med att lägga upp tal och presentera dem medan min syster får ta och hitta på spex.
    Tur att man har fina människor omkring sig!

Känns mycket bättre idag. Kunde inte sova i natt, somnade vid 4 tiden och då hade huvudet malt och malt om allt som hänt nonstop. Bestämde mig tillslut för att bara skita i det. Jag kommer inte säga något mer om den tjejen eller till den tjejen. (vi har inte pratat sedan lördagsnatten)Hon har en av de vackraste ytor jag någonsin sett, men har inre kvaliteter som är de rötnaste jag varit med om.
    Jag överlever nog utan henne i min bekantskap.

Min underbara Daniel har varit fenomenal och jag älskar honom om möjligt ännu mer nu. Han ska se till att jag får en ny möhippa- han ska betala den för han vet att mina vänner lagt ut mycket pengar. Han vill att jag ska ha fina minnen från den dagen.

Och idag har jag varit och betalt bröllopsresan! Gött! Kuba den 12 Augusti

• valkyriana

Aybee Tack för sminktipset. tyvär så funkar ju inte det eftersom vi gifter oss i stenungsund.
    Men jag har gått till en megadyr salong här i stenungsund, det är dyrare, men jag har ju en tärna mindre att betala för hår så skit samma.

och alla tjejer
    Tack för stödet! Nu fokuseras det på rätt grejj. Mig och Daniel och vår framtid! De kan hålla på att konspirera bäst de vill. jag är inte 14 år längre...

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Vilken underbar dag.. åh jag som har världens huvudvärk oxå... har tagit en tablett hoppas det är inget mer än just det!!

Jag har ju skickat efter min slöja då jag behöver den här för bruduppsättningen... Jo Posten har skrivit fel adress så den virar omkring i skövde talade med dem igår och nu är den på väg... Men ingen panik mycket tid kvar ju

HAr snart gjort färdigt min festprogramm på svenska och den som är översatt till Portugisiska det är Jonas som måste skriva om sina gäster nu..varför måste man alltid chata på dem??

Val - Tråkigt att detta hände men bättrew nu än senare.. Vad härligt att du har bestämmt dig att gå vidare med detta att blicka framåt, det tycker jag är ett klokt val!! Vilken underbar kille du har som ordnar en till möhippa åt dig!!

Lycka till med allt Val säg till om du behöver hjälp med något!

Tjejer har bokat min sminkös nu och hon kommer till salongen den dagen

• Grund

Godmorgon girls!

Val: Jag instämmer med Amor, bättre att få rensat ut allt nu än att det hade brakat lös på bröllopet. Förstår att detta måste vara skittungt just nu men du verkar vara väldigt stark och kommer fixa det här utan henne galant. STOR KRAM!

Amor: Hoppas huvudvärken går över snart.

• 31 maj 2008

Hoppas det ordnar upp sig Val, du verkar i allafall ha en kanonbra blivande man! Och härligt med bröllopsresan!

Grund: Blev det några festprogram igår, eller var det mest pussar

• AyBee

Långeserud - Jag är ju som ni säkert vid det här laget vet, mer än jätte nöjd med min frisör. Hon jobbar precis vid Järntorget (Första Långgatan)...vill du ha mer tips så kan jag inboxa dig detaljerna.

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4