• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Grund

God morgon tjejer!

Vad mycket lättare allt är när man ser att solen skiner när man stiger upp. Igår kväll såg jag en kort sväng på vädernyheterna och blev så glad i hjärtat när jag såg att sol och värme kommer i slutet av veckan. Jag sa till H; tänk vad roligt om solen kommer lagom till Stjärnis bröllop.

Amor: Attans också. Kan tänka mig att du är fantastiskt vacker i coralrött. Ring och fråga!!!

Idag har H och jag 9,5-årsdag. Kanske ska hitta på ngt mysigt ikväll.

• Majsis2008

ja jag ska lämna er strax, på familjeliv heter jag MarsGirl.
    och nu rä jag så trött på allt jävla skitsnack så nu orkar jag inte bry mig, vill folk inte vara vänner med mig så fine, det är deras val och jag får skylla mig själv, men är jobbigt och inte kunna sova för man är så orolig över det.

• Majsis2008

och jag har mina misstankar hur detta har skett med...

• BarbaBruden

Hej alla kära!

Solen är på väg.....säger dom på TV

Så alla är på väg till Familjeliv nu? Här går det undan! Är det bara vi som ska vänbta ett bra tag innan allt lugnat ner sig?

Idag händer det mycket!
    Vi har bjudit på ett hus som vi får besked om! Spännande!"
    Och sen ska vi boka våra biljetter till Thailand! Ska bli så skönt att komma iväg när det bara är blask här hemma.
    Håller på att samla Thailandstips för fullt!
    Någon som varit där och vill dela med sig av Guldkornen??

Kramen!

• Majsis2008

åh barba, vill med till thailand, men är rädd det kommer var aås dyrt även om man tar en sista minuten som vi tänkt över jul. har ingen aning om vart man kan åka annars, var ju inne på usa med, men vet inte, verkar som mannen inte är så inne på det längre.

vill också kolla på hus, men man får ju veta om man kan låna pengar med , då kanske det är lättare och se vad man kan kolla i för prisklass, vi vill leta oss mot lerum och gråbo till, lagom utanför stan, fast klart en bit till jobbet.

du kan vara på familjeliv även om du inte planerar barn hehe

• mrsD

Stenis - strandflickorna finns ju, dock brukar d va rätt fullt... Men chansa! Där försökte vi få in våra gäster men d va fullt när jag ringde, i juni förra året!!
    Annars vet jag inte, om ni kan åka en bit finns brodalens b&b, tar ca 20 min o åka...

• Amor Eterno

Halloj!!

Barba jag är oxå kvar
    Spännande med nytt hus, vi har precis idag signerast kontrakt för byte av fönster som sker sista veckan av september! Skall bli sååå mycket bättre allt

• 31 maj 2008

Å, Barba - vad är det för hus? Nyfiken!

Vi var på Koh Samet och Koh Chang förra året och det var helt underbart. Skulle gärna åka till något ännu mindre ställe - har kollat på Koh Rayang som ligger utanför Koh Chang. Men det beror ju på vad man vill ha också. Via hade nytta av dina NY-tips! Kitchen Aid:en köpte vi på Canal Street i en affär som hade en massa elektronik. Vi var först på Macy´s, det var där vi fick tipset om europeisk variant.

Jag kommer inte att lämna BT, det lovar jag, men ni kan nog bli lite trötta på alla bebis- och kroppsfunderingar

Majsis - boka tid på banken och få lånelöfte så ni vet vad ni kan titta på!

• 31 maj 2008

Grattis till 9,5 års dagen Grund!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4