• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Astriden

Tack brudar
    nu ska jag strax lägga mej då vi ska åka till landvetter vid 5 imorgon bitti. Skall bli underbart!
    Sköt om Er så hörs vi snart. Kram!

• Stjärnis

Hej tjejer! Jag måste bara gå in och berätta om min underbara dag igår. Jag e hippad En helt FANTASTISK DAG. Kommer att ta lång tid innan jag smälter denna!

Först hade vi picknick, jag fick prova på att blåsa glas (så otroligt häftigt), vi hade frågesport om min M2B och för pengarna jag tjänade fick jag shoppa loss på myrornas.. Därefter hade vi lite picknick igen vilket var välbehövligt för sedan fick vi prova orientalisk dans- magdans. Jag, i full utstyrsel förstås Hjälp vad jag skrattade åt mig själv och mina stela kompisar. Det finns dokumenterat på film Efter det bar det iväg till en kompis och där väntar nästa överraskning. De hade hyrt hem en kock som hjälpte oss att laga en trerätters gourmetmiddag. Det var så skoj att laga mat med honom som skämtade, kom med tips och råd och framförallt var det otroligt gott! Sedan avslutades kvällen på avenyn med dans fram till småtimmarna, stöp i säng klockan 03. Jag är helt slut idag. Just nu förstår jag inte hur jag ska kunna ladda om tills bröllopet nästa helg! Framförallt är jag så tacksam över mina underbara vänner som ordna denna otroligt lyckade möhippa!

Nu måste vi packa och dona inför hemfärden till Skaraborg men jag ska försöka kika in lite senare. Jag har ju inte hunnit läsa allt som har hänt i tråden. Det känns som om jag har missat massor men det är så mycket fixande så här den sista tiden innan bröllopet...

• 31 maj 2008

Det låter som om du har väldig bra vänner, Stjärnis! Vilken rolig dag de hade fixat!

Å, Astriden! Hoppas ni har det underbart på semestern!

Nu ska vi fortsätta vår barnvagns- och biljakt! M hade varit ooch kollat barnvagn när vi var och fikade i fredags - jag blev jätteglad! Just nu har vi tre favoriter där, och av bilarna finns det tre-fyra alternativ... Kolla och prova, kolla och prova...

• Långserud

Stjärnis: Vilken toppendag! Känns det som om ni har läget under kontroll? Kram på dig!

31 Maj: Men va mysig är inte M då?! Härligt! Jag körde en med 4 hjul igår varav de 2 främre var rörliga. Hm vad hette den nu då.... Men de var lätt åsmidig tyckte jag! (har dock ej så många att jfr med men ändå...)

PS; Hur fick du bort dina naglar?!?! Kämpade som en gnu igår igen!

Nu barnkalas!

• valkyriana

hade möhippa i går. Kommer att gå till historen som en av de värsta dagarna i mitt liv.
    Började bara med ribbbåt och diverse saker.

Slutade med att tärnan jag berättat om innan var otogen.

Och därimellan annan skit. Både bra och dåligt.
    Allt är åt helvete nu. Min möhippa blev istället hennes skillsmässa.

Jag måste fixa någon som kan sminka mig på mitt bröllop. Jag har en liten känsla av att hon inte kommer att komma.

• Långserud

Men Valkyriana!! Stackare! Låter inge bra alls.

Här i tråden finns det säkert tips om ngn annan som kan sminika dig. Det ordnar sig!

Stor kram från mig!

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!!

tillbaka efter en helt underbar helg i Norge med flyg, båt och buss. Vilken underbar landskap helt förtrollat och väldigt likt Madeira och ni vet hur mycket jag älskar Madeira

Läst lite snabbt!!!

Valkyriana - Vilken sits tråkigt att hon mår dåligt och att det är dåligt mellan dem.. Men du har all rätt att må bra det är ditt bröllop och din tid!! Synd att möhippan blrv dålig men titta framåt!!! En stor kram ifrån mig!!

Stjärnis - Vilken dag.. Fylld med en massa roligheter det behöver du såklart nu!!! Kocken lät ju helt underbar med egen kock hemma Grattis gumman!

Astriden - Ha en underbar resa nu!!!

• BarbaBruden

Hallå Tjejer!

Tillbaka från segling med familj på Göta Kanal!
    Härligt väder och bara njuta!

Har skummat igenom allt ni skrivit och jag må säga att ni ligger i!!!

Välkommen hem Stenbruden! Vilka fantastiska bilder! Du var så vacker!

Och välkommen hem från N Y, 31 Maj! Antar att ni hade det bra!
    Hittade du någon av mina pärlor? Var fick du tag på Kitchen Aid:en? Missade det totalt!
    Hur var hotellet? Något du rekommenderar?

Amor
    Vilket bra initiativ att träffas med gubbarna! Tyvärr så kan jag inte det datumet. Vi är på semester.....Men gärna längre fram.
    Tänkte eventuellt titta förbi dig nån dag men hör av mig till dig innan.

Valkyriana
    Vilken tillställning!
    Låt dock inte detta lägga nån skugga över det som väntar dig. Fokusera på att göra din dag fantastisk och låt andras misstag stå för dem!
    Stor kram till dig!

.....och till er andra!
    KRAM!

• Majsis2008

hej tjejer. nu när gifteriet är avklarat känner jag att det är dags för nästa resa. Därför kommer jag att lämna er och fortsätta nästa resa på familjeliv. Jag hoppas ni som har era dagar kvar verkligen njuter och att ni är helt underbara, tyvärr inte kunnat träffa er...men men. Vi kanske ses på familjeliv.

• AyBee

Alla ni som läser......sätt på tv3 NU...en sååå mysig bröllopsfilm.

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4