• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Grund

    Valkyriana: Fy vilken hemsk sits ni hamnat i. Det är dessutom ännu hemskare att hon inte får hjälp. Tycker verkligen synd om Er och era vänner. Jag hoppas du kan försöka att trots allt känna lite glädje inför ditt eget stundande bröllop. Stor Kram!

  • mrsD

    Hej hej!
    Stjärnis- typiskt! Blev med förkyld, i tisdags, men idag är jag nästan bra, hoppas d går fort för dig med!
    Vi har fått ny präst:) för övrigt...
    Va mysigt d låter med nk fika o grejer! Men måste säga att gullholmen när d e sol inte e helt fel heller:) barnen har varit underbara i veckan o fick till o me presenter! Va me i tidningen igår me! Iofs bohusläningen så väldigt lokalt, men ändå! Hehe.
    Stenis- tittade på era bilder, underbara! Vilket väder ni hade!!

  • Långserud

    Hej flickor!

    Tack Grund, 31 maj, Aybee och Astriden och Axel för mysig fika!

    Aybee: Du verkar vara en cooool morsa! Så vill jag också blir om jag får förmånen att bli mamma en dag. Lugn och bra å Axel var en riktig prins!

    Astriden: Såååå fin mage! Hoppas nya korten blir bättre. Stå på er. Var precis ute på Hemnet och sluktade och det är stor skillnad på vilka objekt man tittar närmare på då korten är bra/dåliga. Lycka till!

    Grund: Ni verkar ha planerna under kontroll! Gott! Försöker komma på bra tips inför men kan ej komma på ngt... hm återkommer! Hur går det med träningen på Friskis förresten, hör av dig om ska på ngt pass snart!

    31 Maj: Verkligen massa skoj som hänt/händer! Synd att vi förlorar dig till annan stad men får höra av dig för fika så länge du är in town så vi får följa er!

    Hoppas Amor har en nice weekend i grannlandet och att Stjärnis mår bättre och att alla ni andra har och får en go helg!

    Kram!

  • valkyriana

    Grund . Tack det känns verkligen skitjobbigt. De är ju väldigt nära vänner samt att de har sådana nyckel positioner på bröllopet.
    Min tärna har dessutom dragit sig undan från mig. Det är lite jobbigt att ha dubbla lojaliteter då jag verkligen tycker om hennes man och förstår hans sits med.

    Man får sig verkligen en tankeställare att VÅRDA kärleken och ta hand om varandra. (I nöd och lust)

  • Astriden

    tjohoo,
    tack för fikan igår! mysigt att få bubla av sig en stund
    Som aybee skriver, Långse Va go du är!!!

    Idag är det städning & packning innan vi åker vid 5tiden imorgn bitti. Ska bli så underbart!

  • AyBee

    Åh Nina, vad avundsjuk jag blev nu.....ha en underbar bröllopsresa och hoppas att ni får kanon väder. En massa bilder vill jag se när ni är tillbaka. Var det en vecka som ni skulle vara där?

  • stenbruden

    Men tjejer va gulliga ni är! Tusen tack för postogrammet!!!!!! Ni måste ha undrat varför jag inte tackat innan men vi har inte fått vår post förräns idag, en vän har tagit hand om all post under resan..

    TACK NI UNDERBARA!!!!! Stor kram!!!

  • stenbruden

    Nina - ha en underbar resa!!!!

    Amor - hoppas grannlandet blir en kul tripp

    Nu ska jag pysa så jag skriver mer sen, skulle egentligen bara kolla om My hade mailat och tacka er

    Kramar!!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4