• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Grund

    Å vad roligt med blom-date!!
    Jag är osäker på bil. H är nämligen iäg och spelar seriepel i golf idag och han har bilen men jag vet inte när han är tillbaka och jag kan inte ringa honom nu (han får ju ej ha på tfn på golfbanan) Jag ska fråga när han ringer (förhoppnignsvis) efter första rundan. Hoppas hoppas

  • Amor Eterno

    Halloj!!

    Kul att ni har blomdate

    Långserud - Köpte en kappa på Inwear NK igår för halva priset så j*vla snygg om jag får säga det själv!! Beige 60tals väldigt Sex and the city stile
    Så nöjd med den + lite andra tröjor där det gick åt några lappar men värd då det är 50 %. Bra rea där!! Älskar klädder från Inwear.

    Blomdate har ni.. Gud vad kul synd att jag inte kan vara med!! Flyget åker nu från Landvetter bra kan man ju handla taxfree till Norge

  • 31 maj 2008

    Härligt med blomdejt tjejer! Hoppas ni hittar en massa fina blommor! Själv ska jag mysa med mannen min, får passa på nu när vi inte ses varje dag.

    Roligt med shoppingen, Amor. Har inte varit på NKs rea ännu. Ha det så roligt i Norge!

    Astriden - vad har du för tips på klädaffärer för oss som blir större och större? Vet ju inte var de har mammakläder förutom p.o.p, hm o lindex typ. Inte för att jag egentligen behöver så mycket kläder ännu, men det är ju så roligt

    Stenis - vad fina ni är! Fantastiskt vackert! Grattis! Låter så härligt med Maldiverna, jag är inte aaaaalls bitter för att vi fick avboka vår resa dit... Fick M att lova att New York inte var vår bröllopsresa, utan bara en resa så länge, i väntan på Maldiverna.

  • Långserud

    flickor! Ska vi ta en minifika istället för blomdate? Kan ju ses på ngt ställe där vovven får vara med?

    Skulle gärna springa lite ngr ärenden, när passar det att ses för er? 17:30?

  • Astriden

    Längse & Grund.
    en fika låtyer lika mysigt som blomdate
    Jag kan ju promenera hem med vovve & cykla in till stan för att möta upp. Vad säjs som en tur på NK & efterföljande mums? 17:30 passar mej bra.

    Just vart ute på lunch med tjejerna & fått ett presentkort på HM till bebisen bullfika blir det vid halv 3. Behaglig dag!

  • Långserud

    Astriden & Grund + ev. ngn annan: Ska vi bestämma utanför ingången till NK (vid Espresso House) kl. 17:30?

    Kram!

  • Långserud

    Va torrt ddet låt, ev ngn annan. Menade om gnn annan hade lust att hänka på!:_)

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4