• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Majsis2008

nu har jag anmält mig till scrapbooking kurs...kommer bli så fast i det...hehe

• Majsis2008

nu har jag anmält mig till scrapbooking kurs...kommer bli så fast i det...hehe

• 31 maj 2008

Kul med kurs, Majsis! Alltid roligt att hålla på med någonting.

Vad roligt Grund att du tyckte om min make up! Trivdes verkligen jättebra i det, hela dagen och kvällen.

Vi shoppade en hel del? ny videokamera bla, en massa kläder även om det inte blev sååå mycket till mig, är ju svårt med storlek och vi hittade inte så mycket gravidkläder. Fast det blev bla ett par seven-jens med gravidmage. Det är ju så skönt att ha på sig, istället för en hård midja som skär in. Annars blev det en del skor (men inte 20 st som Barba?), linnen, tröjor, underkläder och parfym. En ny iPod (eftersom min visst är borttappad, slarvmaja?) och ett fint armband från Tiffany´s.

Men det bästa? och det fick vi kämpa för? var en fin fin röd Kitchen Aid! Som jag har längtat! En specialbutik sålde den med europeisk varsion, med rätt sladd och volttal och så. Hur bra som helst! Kostade 360 dollar ? knappt 2200 kr så den var värd att släpa på. Så nu, Grund ? ska jag också baka med min fina maskin!

Nu ligger förresten våra bilder ute på myfoto.se för er som inte har sett dem.

• Grund

Å 31 maj, vad roligt! Att du fått en liten bebis redan Har du döpt den ännu? Min heter ju Black Pearl
    H har också fått en bebis nu, Nespresso-maskinen som jag gav honom. Den heter Pinguin!

• Astriden

Majsis, jag har två väl beprövade hälsoprodukter som piggar upp & ökar din energi. Jag gillar edm båda men håller mej till Blutsaften nu när bebisen bor i magen. Finns att köpa på alla hälsokoster & på nätet. Good Luck!

Chi san
    Blutsaft

• Grund

OK, H är inte fullt så knäpp som jag... Det är jag som döpt hans maskin

• Amor Eterno

Ja Astriden!!

Du är för god... Känner samma sak

HAr fått ett programm skickat till mig ifrån Jonas om helgens bravad - Vi skall ju sova på två olika hotel ha guidade tur med båten och gå ikland vid någon borg osv... Så kul det skall bli.. Jonas skrev dock att han inte visste om jag skulle med då det är endast tillåtet 15 kr i bagage

• Grund

Haha Amor, han verkar känna sin princessa

• Majsis2008

tack astriden, ska gå till hälsokosten och köpa sån nu på torsdag när pengarna trillar in på kontot

• Amor Eterno

Vad roligt allt lät 31 maj - Jo en kitchen aid vill vi oxå ha!! Vi bara måste till NYC nästa vår som vi småplanerar lite

Vad säger ni om grillkväll/träff hemma hos Amor Lördagen den 12 Juli då tar vi med oss respektive? Detaljer tar vi sen vad säger ni?

Grill kväll hos Amor 12 Juli:

Veronica + Jonas

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4