• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • ninnabell

vi gifter oss i Marias kyrka....och har festen på Dubliners.
    Dubliners var var och ens favorit pub innan vi ens visste om varandra och vi går alltid dit när vi går ut så det var givet att det skulle bli där.....och så känner min blivande han som äger stället....ler....och alla andra med för den delen..

Amor Eterno skrev 2008-06-23 11:57:39 följande:

Ninabell!!Låter som du har hittat din rätte man, härligt att höra att ni har det så bra Vilken kyrka skall ni vara i och vart blir festen sedan?
  • malinlars

ninnabell: Välkommen! Låter ju som du verkligen funnit din själsfrände

Astriden: hade såå gärna velat följa med på bio.. älskar bio.. men jag skall med min syster och kolla på friidrott på Slottskogsvallen imorgon!!

Har semester nu tom 18/8!! Så jag kan fika, promenera, tjöta osv.. nästa när som helst!! Bara att rycka tag i mig! Är lite sällskapssjuk då L jobba mycket kvällar nu på sitt nya jobb!!

Vi träffade de vi skall åka till Filippinerna med igår. Det verkar bli en resa som vi aldrig kommer att glömma!! Längtar såå!! åker 14/7 kommer hem 4/8. Skall bli såå skönt!!
    Men blir ju lite orolig nu med vädret där nere och nåt mord på en svensk familj därnere!!

• Astriden

AyBee, Amor, Grund
    Bio tis 24/6 kl 18:00 "Sex and the City"
    lite mat efteråt

Ska vi ses vid 17:30 & sen snickilisnacka efter, eller vad tycker ni?

• AyBee

Astriden - låter som en utmärkt ide. Tack för hjälpen med biljetterna. Längtar tills imorgon

Ninnabell - Välkommen till vår underbara tråd.
    "Go with the flow" bara. Halva gänget är fruar nu istället för brudar men de har svårt att slita sig ändå, vilket vi tycker är bra för då får vi fortsatt hjälp och chans att under allt o inget.

• carinokenneth

Hej!

Det syns på bilderna som e tagna inne med vigselförättaren att jag e nervös...blev dundernervös när hon började prata =P....fick knappt fram "ja" =D...vi hade festen i partille i min extra familjs hus....det gick en massa sprit =P mer än vad vi trodde det skulle =D...hade superskoj och mysigt...vår vän som blev bestman och vittne samma dag, höll ett tal på natten efter att hans syster som vi aldrig träffat innan höll ett underbart tal...hon, jag o vännen börja lipa =)...han bestämmer sig för att gå o röka men kommer tillbaka o håller ett eget tal =D...sedan står vi tre o småbölar lite =D...ska ladda in lite bilder när jag e ledig på onsdag =P

ha det super!!

• carinokenneth

Hej!

Det syns på bilderna som e tagna inne med vigselförättaren att jag e nervös...blev dundernervös när hon började prata =P....fick knappt fram "ja" =D...vi hade festen i partille i min extra familjs hus....det gick en massa sprit =P mer än vad vi trodde det skulle =D...hade superskoj och mysigt...vår vän som blev bestman och vittne samma dag, höll ett tal på natten efter att hans syster som vi aldrig träffat innan höll ett underbart tal...hon, jag o vännen börja lipa =)...han bestämmer sig för att gå o röka men kommer tillbaka o håller ett eget tal =D...sedan står vi tre o småbölar lite =D...ska ladda in lite bilder när jag e ledig på onsdag =P

ha det super!!

• carinokenneth

Hej!

ha det super!!

• carinokenneth

ojoj min dator strulade lite =D

• Långserud

Hej flickor!

Låter som alla hade en mys midsommmar! Vi hade den mest aktiva ever- la allt golv på nedervåningen. Blev såå bra!

Åhhh vill också se 6&TC med er imorgon, men en kompis kommer från Sthlm å åker ons så vill passa på att ses. Missade förra veckan också men kanske har ni lust att ses även nästa vecka? Jag kan alla dagar (varje vecka) förrutom måndagar för då jobbar jag sent.

Hur får man bort sina akryltippar??!?! Blir gaaalen, har inte lust betala för att ta bort dem! Amor, vi har samma nageltjej! De sitter verkligen som berget!!

Kram!

• Amor Eterno

God morogon tjejer!!

Carin - Gud vad mysigt allt lät!! Grattis! Vi vill se alla korten sen

Långserud - Ja vi har ju samma tjej hon är ju super duktig!!! Visst de sitter som berget!!

Igår påbörjade vi vårt egna projekt hemma.. Jonas han har ju semester under två veckor så han åkte till hornbach och slösade typ 5 lakan på kakel osv vi skall lägga golv på panrummet och matföråddet. Jag påbörjade min egen projekt rev ner typ 5 lager gammla tapeter i den lilla rummet (gästrummet) där uppe.
    Det skall bli helt vitt där och sedan måla om garderoben där uppe... Och vi som sa att vi inte skulle göra någott innan bröllopet!!! Så typiskt oss!!!

Tjejer längtar till ikväll... Vart skall vi äta mat sen??

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4