• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Grund

God morgon girls!

Ja, den där fotbollen... Aybee förstår att du är sur, man blir ju lite less på att vi har ett landslag som spelar lika illa som vilket Div 4-lag som helst. Inte en passning som var rätt. Jag tycker ärligt talat att matchen lätt kunde slutat 5-0 och det hade inte varit orättvist. Å Zlatan, hur lat får man bli? Han gjorde ju inte ens ett försök. Så det var min analys- de var inte värda att gå vidare!

Annars är det torsdag och imorgon är det midsommarafton och ännu en FRU ibland oss Hoppas ni får en underbar dag Carin!

Ska bli så skönt att åka hem i helgen och bara ta det lugnt. Ska försöka få gjort lite pyssel kanske

Vad ska ni göra i midsommar tjejer?

• Grund

Malin, nu har jag printat två av dina bilder för jag tyckte min make up var helt perfekt! Me love!

• Grund

Glömmer att här är många Malin, jag menade dig 31 maj

• Majsis2008

hej tjejer. Tråk tråk tråk med fotbollen igår, håller med om att zlatan var lat, han sprang ju inte ens i slutet på halv lek 1...jäkla diva...

malinlars: din dag lät ju helt underbar, vad kul att du kunde släppa taget om festen som du gjort...jag hade aldrig pallat det, fast klart lite överaskningar fick vi hehe.

imorrn är det midsommmarafton ja, vi ska ha hit våra vänner som var tärna, bestman och värdpar, ska bjuda dom på mat och lite dryck som tack för hjälpen, kanske är lite snålt att vi inte går ut, men tycker det är mysigare och mer personligt om man lagar mat själv och så...och midsommar ska man ju vara med sina vänner hehe...

Carin: Hoppas solen kan titta igenom i alla fall när ni är vid rådhuset, och var beredd på att det kommer gå väldigt snabbt. Vi tog ju den långa versionen som ska vara 5 min, men det var hux flux gjort på 1½ minut hehe..

• Majsis2008

Nina: Jag är ju en av dom som läser dina bloggar, vart hittar du dina bakgrunder som du har? Håller på och gör min lite roligare...

• Astriden

tjohoo i regnet
    typiskt när midsommarafton står bakom dörren!
    Ja FY för matchen, vi va verkligen kassa igår Trist & snopet.

Majsis,
    ja en del har jag gjort själv i bildprogram andra har jag snappat upp lite här & var.

malinlars, låter toppen längtar efter att få se fler bilder för att få en helhetsblick från Er dag.

Vad har ni alla för planer inför imorgon?
    Vi har partaj i stugan med midsommarstång, silllunch, 5kamp & minigolf för atts en tjoa hela kvällen
    för imorgon kommer solen fram!

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Japp tråkigt för Sverige men de spelade riktigt dåligt!!

Men nu håller vi ju på Postugal '

MalinL: Gud vad mysigt allt lät.. Vad bra att det gick smidigt med festen och Aschebergska.. Jo jag skall ligga på dem!!!
    Festen och alla spex lät ju superhärliga väl genomtänkt med allt!! Längtar att se alla korten, men de jag såg nu var ni ju helt underbara.

Tjejer behöver BT hjälp måste ha en som sjunger under vigseln.. E-mailat några och två utav dem var ju upptagna.. Vill helst ha en tjej men går bra med tjej och kille
    Vi skall ju ha Kärleken förde oss samman och Endless Love.
    Behöver alla tips

• BarbaBruden

Nedrans fotboll!
    Förstår din frustration Aybee!
    Du har mail förresten!

Midsommar firas som traditionen bjuder i en sjöbod på Klädesholmen med våra 30 närmaste vänner. Sillunch, grill, barhäng och limbo på tolvslaget. Därefter obligatoriskt bad från bryggan.

Malin
    Låter som om du fick ditt drömbröllop tillslut! Visst e det underbara känslor??? Njut av dem så länge det går!

• Grund

Innan jag smiter hem till Grundsund över helgen vill jag önska alla en härlig midsommar!
    Ät nu ordentligt med jordgubbar Det ska jag göra!

KRAM PÅ ER ALLA!!!

• malinlars

Imorgon skall vi fira tillsammans med min storassyter och hennes familj.
    På lördag skall vi åka ner till hyltebruk (Halland/Småland) för min lillasysters dotter döps där nere kl 09:30.. blir till att ta det lugnt imorgon!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4