• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • mrsD

31 maj - jag vill me se bilder!! *nyfiken*

Va på bröllop igår, underbart! de var så fina tillsammans och allt var lyckat!
    ska ta ett snack me henne innan vårt bröllop, o få lite do´s &dont´s.. *s*

• Långserud

Hej Flickor!

Hoppas ni bio girls har/hade det mysigt! Avis!

Men fika nästa vecka på torsdag eftersom vår nya trådbebbes mummy är in town då? Vad säger ni girls?

Fick precis ett bebbe-samtal, några kompisar som fått. Mys! Födde igår em å kom precis hem. Snabba bullar!

Amor: Vad skoj att du blev nöjd och glad! Våra gäster uppskattade verkligen cocacolan och alvedonen...iaf dan efter! Ett tips om man har övernattande gäster!

Grund: Åh jag har nog missat allt om er nya lgh! Tell me tell me! Tack för gulligt inlägg i vår gästbok! Värmde eftersom några dagar senasre hade ngn skrivit 4 taskiga inlägg, lite smolk i bägaren att se det dan efter bröllopet. Varför finns det så många taskiga människor!?!?

Aybee: Hur har det gått med era ringar? Kom att tänka på det härromdagen!

31 Maj: Inboxa mig med!!! Nyyyyfiken!!!

Astriden: Skoj med att styla och piffa lgh! I like sånt! Säg till när ni ska flytta om ni vill ha bärhjälp eller om ni vill ha flyttgröt!

Så gulligt! Jag har 2 halvsyskon, 7 och 9 år och de var de enda barnen på bröllopet förrutom ammande bebbar och idag hade de skickat varsin teckning från bröllopet. C hjärta M och såna gulliga saker hade de målat. Underbart det är med kids!

Stor kram från en trötter! (guuu va trött man blir av nytt jobb! )

• Långserud

Hej igen flickor!
    Vet ju att har man ngr frågetecken så är det här man får de bästa svaren!

Hur går man tillväga nu med efternamnsbytet? Tänker på nytt KK, pass, alla myndighetsuppgifter och bankort etc.

Underbart med BT!

• Astriden

God morgon,
    Tack för igår brudar alltid lika mysigt & kul att träffa Er!

Långse, ang efternamn.
    Papper kring kk kommer hem i lådan, du skall fylla i & skicka tillbaka. Pass får du fixa själv, det gör du när namnbytet gått igenom hos skatteverket. Bankkort beställer du hos din bank, sker inte automatiskt även om internetbanken byter direkt.
    Kort som Ica, Ikea & andra företagskort får du kontakta själv.

• AyBee

LÅngesrud - ja du ringar.....ska ta tag i detta så fort semestern börjar...(three weeks left!!) Fast jag ska samtidigt sätta igång med inbjudningarna så helt plötsligt har jag massor att göra.

Tack Amor, Astriden, Grund & Stjärnis för en mysig kväll med mat o bio!!! Ni är underbara allihopa

För er andra får ni en ny möjlighet. Vi tyckte det var så mysigt att vi bestämde oss för att gå på bio på tisdag igen.

Bio tis 24/6 kl 18:00 "Sex and the City" o lite mat efteråt denna gången, eftersom bion börjar så tidigt?

AyBee

• mrsD

Godmorgon!

Kan tyvärr inte på mån.. på tors åker jag t orust o blir där i tre veckor..

nu iväg o plugga för en omtenta imorn *grr*

Hoppas ni hade trevligt igår!

Långse - elaka gästboksinlägg?? men, finns d människor som ens orkar anstränga sig för o va ELAKA?? suck.

• Amor Eterno

God morogon tjejer!!

Långserud- Man blir ju såå trött de första dagarna så mycket intryck och ny info... Vadå taskiga inlägg ?? Här på BT eller i er weddingannouncer?? Fy dem.

Tack tjejer för igår lika kul som alltid.. När jag kom hem eller in så hade ju min JOnas varit på Media Markt och köpt tv spel men han köpte även SINGSTAR paket år mig... JIPPI!!! Nu kan vi sjunga tjejer!!

Aybee jag är på SEX and the city!!

Bio tis 24/6 kl 18:00 "Sex and the City" o lite mat efteråt denna gången, eftersom bion börjar så tidigt?

AyBee
    Amor

• Astriden

Bio tis 24/6 kl 18:00 "Sex and the City"
    lite mat efteråt

AyBee
    Amor
    Astriden

• Grund

Tack för igår tjejer! Det var jättetrevligt som vanligt att mysa med Er en stund.
    Mådde dock illa av allt godis och popcorn så jag fick gå och lägga mig direkt.

Malin: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! Hoppas du får en toppendag!
    *kram*

Jag bara måste med på Sex and the City så jag ska ringa nu och flytta mina naglar

AyBee
    Amor
    Grund

• Majsis2008

hej tjejer. Hoppas ni hade det trevligt på bion.
    Verkar som jag aldrig kommer få träffa er, men så är det och jobba volvo...
    sitter och fixar massa kort och sånt nu, för igår fixade vi nytt pass...väntar bara på lapparna från vägverkat nu med, måste åka göra såna kort med...

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4