• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • Stjärnis

Hej tjejer! Nu är jag i Götet igen, dock utan sambon. Han har ju redan börjat jobba på sitt nya jobb och bor hemma hos sina föräldrar på veckorna, känns så tomt

Igår grundlurade jag och hans kompisar honom. Han trodde att vi skulle åka tbx till Göteborg igår men på vägen stannade vi på McDonalds för att äta och när vi stod i kön kom hela kompisgänget in. Han blev ngt paff Han mådde inte så gott idag, lite träkeps.

Jag kan nog bli lite sen imorgon tjejer. Mitt möte slutar klockan 17:00 och sen skall jag ta mig från järntorget med ett snabbt stopp för att uträtta ett ärende i stan. Går det bra om jag dyker upp 17:30- 17:45? Visst började bion strax före 19:00. Om ni köper biljetter innan jag kommer, kanske någon kan lägga ut åt mig så länge? Nu skall jag ta mig en kopp te och läsa ikapp lite av det jag missat..

KRAMIS

• Stjärnis

Hej tjejer! Nu är jag i Götet igen, dock utan sambon. Han har ju redan börjat jobba på sitt nya jobb och bor hemma hos sina föräldrar på veckorna, känns så tomt

Igår grundlurade jag och hans kompisar honom. Han trodde att vi skulle åka tbx till Göteborg igår men på vägen stannade vi på McDonalds för att äta och när vi stod i kön kom hela kompisgänget in. Han blev ngt paff Han mådde inte så gott idag, lite träkeps.

Jag kan nog bli lite sen imorgon tjejer. Mitt möte slutar klockan 17:00 och sen skall jag ta mig från järntorget med ett snabbt stopp för att uträtta ett ärende i stan. Går det bra om jag dyker upp 17:30- 17:45? Visst började bion strax före 19:00. Om ni köper biljetter innan jag kommer, kanske någon kan lägga ut åt mig så länge? Nu skall jag ta mig en kopp te och läsa ikapp lite av det jag missat..

KRAMIS

• Stjärnis

Nämen, vad hände nu då?

*skäller på datorn*

• Amor Eterno

Hallpoj tjejer!!

Haft en bra helg.. Långseurd - skönt att ha dig hemma nu och vad dukiga att ni står i med upp packande osv...

Vill gärna veta allt när vi träffas..

Skall gå och läga mig snart... Längtar att få se er imorogn kramen på er

• 31 maj 2008

Jag vill fika nästa tors, fre, lör eller sön, för tors-fre jobbar jag från Göteborg!

• Astriden

God morgon underbara tjejer!
    Hoppas att alla haft en skön helh i ruskvädret.
    Skönt med regn men vad hände med värmen??

Skönt att vara på banan igen Långese,
    Stort Lycka till idag på nya jobbet
    Stjärnis, kul när det verkligen blir ett grundlurande tycker jag.
    Carro, du kan ju komma & fika med oss en stund om du vill.

Allihopa, vi sitter på Danilo så det är bara att droppa in.

Biokväll Måndag 16/6 Fika 17:00 Danilo Film: 18:45
    Brudens bästa man
    Astriden, Amor, Grund, AyBee, carinokenneth, Carolina1979, Stjärnis (mrsD)

• BarbaBruden

Godmorgon Brudar!

Återigen blir det nobben för date från Barbas sida. Min mor har fått för sig att hon ska komma hit idag för att fira min födelsedag (som inte är idag).
    Men fikar gärna nästa vecka då vi "flyttar" till Gbg på onsdag.....

Hoppas ni får det underbart mtysigt!
    Nu ska jag åka ochj köpa nytt batteri till bilen som dött. Fattar nada av sånt !
    Kramen!

• Majsis2008

god morgon tjejer...nu spricker det upp lite men resten av veckan ska ju bli skitväder. Idag ska det göras nytt pass...nya efternamnet har ju trätt i kraft.

barba: byta batteri är lätt, lite skrivande och så bara...och se till och inte kortsluta den...

• Grund

God morgon girls!

Barba: vilken dag är det födelsedag?

Långserud: Stort Grattis än en gång och lycka till på ditt nya jobb! Skönt att få saker fixade när man kommer tillbaka, även om det är dötråkigt!

Själva har vi varit i Sthlm i helgen. Fast var ingenting i stan mer än att sova första natten för tidigt på lördagen gav vi oss ut och seglade, så när vi kom hem i lägenheten igår kände jag av sjöbenen litegrann Hur märkligt det än låter så var det soligt i Sthlm så vi har haft en skön helg.

Ska bli så roligt att gå på bio med er ikväll! Jag kom t.o.m ihåg att packa ner en biocheck. Inte illa...

• Carolina1979

Nina: Eftersom jag inte kan vara inne i stan förrän tidigast 17.30 så känns det ju som att man i princip bara hinner in och vända - så jag tar och hoppar över idag så hoppas jag det blir ny möjlighet till att ses snart!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4