• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • ninnabell

    jag ska snart åka iväg och lämna mina barn till dagis för dom ska åka på läger och blir borta ända till torsdag....jippi....skrattar....längtar efter tystnaden....just nu tjatar dom på mig hela tiden..." ska vi åka snart".....efter jag lämnat dom ska jag bara strosa runt på stan och inte göra någe och ta en lunch i lugn och ro.....ler

  • Grund

    hej hopp!

    Åhh vad jag längtar till ikväll. Nu börjar man ju träffa folk som sett filmen och alla tycker att den är såååå bra. Längtar!
    Ska tydligen vara lite snyftig så man kanske ska ladda med den vattenfasta mascaran och passa på och göra "tårtest"

    Jag får se hur länge jag är med er efter bion för jag har så mkt att göra hemma så jag blir lite stressad...men det löser sig.

    Igår var vi och provkörde en Saab 9-3. Den hade bra drag men jag tycker koppling och växling är sportigare på vår Volvo. Men det är ju strunt samma eftersom vi ändå vill ha en automat denna gången. Får se vad det blir, alltid roligt med ny bil iaf...

  • Astriden

    Åh, jag längtar oxå!! Tror verkligen att den är toppenbra.
    Jag har oxå lite brådis hem efter bion ikväll men är med på en bit mat iaf Vi har fotning hemma i lägenheten imorgon så det fixilifixas massor nu.

    Amor, kul att fixa. Blir nog toppenfint!

    Grund, jag älskar ny bil! Vi fick ju vår V70 för ca ett år sedan och är redan sugna på en ny jag hade velat ha en egen bil när bebisen kommer. Qashqai eller Tiguan är söta..

    Långse, synd att du har planer men får ta igen det snart.
    Vill se bilder!! Jag satte händerna i en skål aceton en timme innan jag kunde knåpa bort acrylen.

  • AyBee

    Idag tjejer är första dagen utan en kollega brevid mig så här ska det skrivas idag....

    Har blivit förkyld....igen!!!! Men det stoppar mig inte ikväll Amor, Nina & Grund. Har med mig en massa näsdukar o halstabletter så jag klarar mig nog.

    Hade världens konstigaste drömm inatt. Dröm,de att min tärna inte la rätt släpet på klänning en enda gång och att jag fick dra i henne för att hon skulle vakna upp o hjälpa mig. (tänk Amor att hantera vårt släp utan hjälp!!!)
    Sen mitt i vigselakten märker jag att M kommer tillbaka upp för altargången (hade inte ens märkt att han lämnade min sida) och hade bytt kläder till en kortärmad skjorta o ett par ljusa halvlång byxor. När jag frågade varför så sa han att hans sida i kyrkan inte hade alls lika fina kläder som min sida så han svidade om till lite ledigare kläder för att matcha dom......
    Weird dröm eller hur....hihhihihihihihihihihihi

  • Astriden

    aybeee, gud vilken märklig dröm!!
    haha, men du kommer sannorlikt att ha fler bröllopsdrömmar utan logik innan det är dags

  • Amor Eterno

    Hihihi Aybee - Vilken nightmare Ja vårt släp är ingen lät match.. Vad bra att det ger tur att röra vid brudens släp i Portugal då skall alla hålla på och fixa till den

    Grund & Astriden - Längtar oxå till ikväll!!! Så kul att vi skall på den tillsammans oxå

    Grund älskar bilar men vi börjar tänka på Hybrid bil.. 14 kr löiter och uppåt går det bara... Nåväl får se om Jonas kan säga hejdå till Audi

    Tjejer har svårt att hitta en sångerska har mailat men visa svarar inte eller kan inte.. har ni lite tips??

  • AyBee

    Amor - jag kan kolla med min tjej om hon vill sjunga på ett bröllop till i sommar. Ska sms och fråga...

  • mrsD

    Tjoho! Kikar in o läser då o då, håller koll på er:) ringde pastoratet idag, han skulle försöka fixa en annan präst t oss! Håller tummarna... Fusk, vill me se bio me er!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4