• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin

    Ja, det tycker jag också. Som tur är så blir de två tankningar på två olika fakturor, brytdatumet är nämligen på fredag

  • Pumpkin

    Det där med slitage och värdeminskning är något jag tänker mycket på nu eftersom vi börjar så smått bli redo att byta bil, och då vill man ju ha ut så mkt som möjligt för den.

  • Fröken Planera

    Jag sålde min bil förra året. Hade den till salu hur länge som helst!!! Men jag fick iallafall tillräckligt med pengar för den så jag blev skuldfri, den känslan är såååå underbar!

  • Pumpkin

    Ja, vi är redan skuldfria på den här bilen, men ju mer kontantinsats till nästa bil desto bättre

  • Annim

    Hej tjejer!

    Anja;Ja, du gör rätt i att välja din m2b före än att hänga här!
    Men visst kommer vi säkert märka av din frånvaro! Misstänker att när du väl sitter här kommer det bli långa uppsatser om vad som händer har hänt!

    Nu ni, har jag ringt till en kille som har en cadillac cabriolet. Proffisionell kille som kör. Han ville ha 1900kr för att köra oss från kyrkan till festplatsen.
    Då ingår de 6 x-tra mil han får köra för att ta sig hit från Linköping.
    Men innan jag eventuellt bokar måste jag ju kolla med Nicklas vad han tycker.

    ALVAEREVA,BELLANOTE,ANNEILUND;Är ni pirriga?
    Det är ju snart dags!!!

  • Alvaereva
    Annim skrev 2008-06-11 12:10:51 följande:
    ALVAEREVA,BELLANOTE,ANNEILUND;Är ni pirriga? Det är ju snart dags!!!
    JAAAAAAAAAAA jättepirrig!!!!!!! Så jävla nervös och som vanligt sent ute med packning och allt det. vi åker om 24h och har inte börjat packa ännu (tvättar för fullt), festprogrammet är inte färdigt och utskrivet och inte heller bildspelet som ska visas under middagen.. mitt i allt måste adam gå och klippa sig och jag ska till optikern för att få mina linser och gå igenom hur man använder såna (har aldrig haft linser innan).
    Så ja. jag är jävlans nervös, först nu hur det ska gå att åka imorgon och få allt klart tills dess. sen på måndag är det samtal med prästen, sen alla praktiska grejre som att inhandla underkläder, putsa upp ringarna, ta secretboxbilderna, få ihop vilka låtar bandet ska spela, hur vi ska få dit hästarna som vi ska fotas med.... ja fyfan, det är mycket nu så här nära inpå!
  • Alvaereva

    just det, vi ska inhandla fjädrar till buketten, sidenband, bordsdekorationsgrejs och all o-alkoholhaltig dryck till festen + frukt och sånt. mitt i detta ska jag också ha en andra möhippa och dessutom hinna klämma in ett 60årskalas.

  • Alvaereva
    Annim skrev 2008-06-11 12:10:51 följande:
    Hej tjejer!Anja;Ja, du gör rätt i att välja din m2b före än att hänga här! Men visst kommer vi säkert märka av din frånvaro! Misstänker att när du väl sitter här kommer det bli långa uppsatser om vad som händer har hänt! Nu ni, har jag ringt till en kille som har en cadillac cabriolet. Proffisionell kille som kör. Han ville ha 1900kr för att köra oss från kyrkan till festplatsen.Då ingår de 6 x-tra mil han får köra för att ta sig hit från Linköping.Men innan jag eventuellt bokar måste jag ju kolla med Nicklas vad han tycker.
    låter som ett bra pris tycker jag.
    när jag tog studenten åkte vi i nån såndär bil och betalade då 2000kr för en ynka rynda på avenyn i göteborg. tog kanske 15 minuter och jag vet att killen med bilen inte hade massa mil att åka.
  • Annim

    Alva;*hehehe* ta det lugnt och glöm inte ANDAS!!!
    Du ska se att bröllopsdagen kommer bli alldeles underbar!

    Ja, jag tycker det är hyfsat OK pris. Men gubben min måste få säga vad han tycker först innan vi bokar.

    Är alla andra på lunch just nu?

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.