• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • furillen

hej..
    har haft möte med frisören som också ska göra maken + varit på restaurangen där vi ska ha vår fest! kändes asbra!
    bestämde att antingen köra på lite guldiga toner eller rosa (om jag får rosa pioner... ) halvuppsatt lockat hår med tiara och slöja. kan inte bestämma mig hur jag ska göra med klänningen bara. hade varit skönt att gå därifrån helt klar. fast sen är det 1 timme till stället där vi ska vigas så kanske blir helt varm och skrynklig i bilen... hmmm.. alternativet blir föräldrarnas rum på hotellet. kanske är smartare? plus att man borde nog äta nåt däremellan för att inte svimma... ska va hos frisören vid redan 9 på morgonen!! och sen vigsel vid 15.
    imorgon blir det vigselförrättaren och fotografen! känns spännande! tagit bilder från en tjej här på BT som inspiration, Astriden. har ni inte kollat in dom, gör det! så otroligt fina. sen fredag blir det möte med floristen och hem till sthlm igen. bröllopsvecka helt enkelt

• Nienna

Nu är vi äntligen på Malmö-tåget, det var bara att springa från det ena tåget till det andra, ingen tid att köpa nånting...

Pumpkin - Såg du att jag vinkade?

• AnneiLund

Vi skåningar hälsar dig Nienna välkommen till den vackraste delen av vårt land!!

• Pumpkin

Hej tjejer!

Precis hemkommen från sista ansiktsbehandlingen innan bröllopet, åh så skönt det var! Hudterapeuten tycker att min hy har förbättrats enormt mycket sen jag började gå på behandling, och det håller jag verkligen med om

Innan ansiktsbehandlingen var vi och träffade prästen - ett litet mumintroll! Liten äldre kvinna som pratar finlandssvenska Verkar vara himla gullig i alla fall och jag är mkt nöjd med tilldelningen

Nienna:
    Jajamensan, jag såg dig allt!

• Pumpkin
    furillen: Jag håller med dig, Astriden har otroligt vackra bilder i sitt galleri!
  • Bellanote

Titta förbi som singel hoppas ni får en underbar dag..

själv är man singel och rumlar runt var mycke som hände det sista men jag stod inte ut med skiten längre och sen våga inse för sig själv att inga känslor finns kvar och att ställa in bröllopet det var nog svårast än att göra slut det var bara befriande..

• Pumpkin

Bellanote: Men OJ! Det var ett stort steg åt ett helt annat håll. Mår du bra och så då?

• Nienna

Anne - Tackar tackar, jag håller inte riktigt med men nästan... Tyvärr verkar det som att vi aldrig kommer att komma fram, just nu står vi stilla i Norrköping och ska tydligen stå här i ca 30 min, sen brinner det på banvallen runt Mjölby så man vet ju aldrig när man kommer förbi där. Det blir en sen kväll...

Pumpkin -

• Nienna

Bellanote - Oj då! Ja men det kanske var tur att det hände innan bröllopet i alla fall då!

• Annim

Bellanote;Ja, har man planerat länge så känns det väll lite konstigt. Men samtidigt så ska man ju inte hålla ihop till varje pris om det inte känns rätt!

Hur har ni det då? *Sänder kramar*

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.