• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Frujj

    Carma: Visst är det mysigt o känna den lille sparkaren i magen
    Satt på jobbet idag och kände små buffar, sååå mysigt!

  • Nides

    Hej hej

    Kom hem för en stund sen.
    Har vart på introduktionskurs på jobbet. Haft så kul. fick lite mer inblick i vad vi sysslar med, vad man har för möjligheter och dessutom träffade en massa nya människor som sitter lite varstans i sverige, men även kollegor ifrån UK var här idag. Efter alla aktiviteter blev det middag och en hel del vin..

    Imorn har jag mycket på jobbet tror jag. och på kvällen bär det av till lindholmen igen för pubkväll.

    Gillar att jag tillhör en sån företag som jag gör!!

    Vilken ego inlägg det blev.

    Hoppas att alla får en underbar fredag imorn!

    Kramis

  • Carma07

    Godmorgon

    Idag är jag jättetidig på jobbet. Maken är och besiktigar bilen och släppte av mig här så länge. Har precis ätit lite frukost och nu värmer jag mig med lite te. Tänkte passa på att kopiera klart "jobb-sökar-bibban" jag fått låna av Ab under tiden. Vill inte gärna pyssla med det när de andra är här.

    Jag har haft jättesvårt att somna nu några nätter. Jag är så pysselsugen och har tusen idéer som ploppar i huvudet och trodde att det var dem jag låg och tänkte på. Men nu har jag kommit på att det är jobbtankar som snurrar i skallen istället. I helgen ska jag sova!!! Och pyssla så mycket jag hinner med, om det inte blir jättefint väder för då vill jag komma ut i trädgården lite också.

  • Carma07

    Nides: Vilket härligt inlägg från dig igår. Kul när det händer roliga saker på jobbet. Ha en trevlig fredag och helg.

  • Carma07

    Frujj: Kul att nya jobbet känns så roligt. Hoppas, hoppas att det finns något där för dig när du kommer tillbaka från mammaledigheten. Har du sagt upp dig från det andra jobbet nu?

  • Ab fab

    God morgon

    Det är bara att inse.. floristyrket ligger inte i mitt blod Min bukett såg ut som en sopkvast jämfört med dem som floristen gjorde... Men roligt var det. Det blev en rosa sak med tulpaner, ranunkel o några blad. O en strut choklad i buketten. Svärmor blir nog vederbörligen impad.

    Linum- hittat ett underbart italienskt fik på Prinsgatan- bar italia. Du kommer att gilla om du inte redan varit där.

    Fnissade gott åt att ni tycker jag gör mycket. Jag som tycker jag är ner i lågvarv numera. Då skulle ni känt mig fär några år sen. Numera arrar jag inga stora partyn, researrangerar gruppresor åt vännerna och jobbade 60 timmar i veckan. Numdra zappar jag ju en hel del.

  • Bauti

    God morgon

    Sitter här med lite tid över innan jag skall ta BUSSEN in till stan. Jag har inte åkt buss på evigheter. Är faktiskt lite närvös. Tänk om jag inte kommer fram????

    Carma, jag skall iväg och pyssla nu. Vi åker till Grötö. Jag har med mig mina smycken som jag gör med pärlor. Hoppas på att få sålt något ialla fall. Tokiga virktanter kan inte motstå mina virkade halband, hoppas jag

    Trevlig helg!!!!!!!!!!! *kramar mina BT girls*

  • Bauti

    Bra att veta Abbe. Tar du den stora röd/vita, med ett S på skorstenen, båten som ligger i hamnen då så jag känner igen dig.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....