• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

    Ab: Halloj! Jag är här! När är det du ska till stora staden?

  • Ab fab

    Jag åker i morgon på eftermiddagen. Är uppe vid sjutiden. Så blir det middag hemma hos svärföräldrarna.

    Lördagen består av shopping. Skall försöka klämma ett par klänningsbutiker, tyvärr ligger det en i varje stadsdel. Vi bor i vasastan. Skall köpa kakeldekor på Kungsholmen. O försöka besöka en ostbutik på östermalm (det vore något för dig Linum). Fika med några vänninor

    Middag med gäster hemma på kvällen. Söndag blir det väl promenad o sen opera på eftermiddagen. Verdis Falstaff.

  • Bauti

    Hej!

    Vilket UNDERBART väder!!

    Abbe, ta kort med din telefon på kreationerna.
    Fattar inte hur du hinner med allt. Du har alltid fullspäckat chema. Och tusen saker i luften. Impad

    Nu har jag kommi på vad för mat ni skall få när ni kommer hit.
    P gjorde den under påsk och den var en hitt.

  • FruTez

    Bauti: Spännande!

    Carma: En pysselfråga... har läst att det står LO lite här och där när det gäller scrapbook, va betyder det?

  • Bauti

    Hej igen

    Fick just ett samtal från vänninan som har Deisy Design på avenyn. Hon är inblandad i något som heter stick i väst (www.stickivast.se).
    Jag blev medbjuden till Grötö i morgon för övernattning och stickning. Det skall bli himla kul. Så jag drar i morgon kl. 09.00.
    Så nu säger jag Trevlig Helg!

  • Carma07

    Godkväll

    Idag kände jag mig inte helt bra och åkte hem vid tvåtiden och la mig och sov. Jätteskönt!! Längtar verkligen till helgen så jag kan sova ikapp mig lite.

    Nides: Klart du får vara med på våra pysselträffar. Bara kul om du kommer med. Magen har växt lite granna. Framför allt så har den ändrat lite form tycker jag från degklump till bebismage.

    Linum: Hoppas erat sängköp blev bra. Jättesvårt med sängar tycker jag. Det tar ett tag innan man känner om det är ett bra köp eller inte.

    MissP: Hej på dig. Skönt att livet håller på att vända tillbaka och vara ute och jobba igen.

    Ab: Ha en trevlig helg i Stockholm. Håller med Bauti, förstår inte hur du hinner med allt jämnt. Också impad.

    Tezz: LO på "pysselspråk" betyder Layout och är den färdiga sidan man har scrappat ihop.

    Bauti: Ha en rolig helg med stickningen.

  • Carma07

    Linum: Blev du hjälpt med ryggen idag? Inte roligt när den krånglar.

  • Frujj

    Hej!
    Första dagen på nya jobbet idag! Det var jättekul och trevligt, massa trevligt folk och mycket nytt men det är precis så här jag vill jobba!!! Synd att det bara är ett vik på 3 mån.... men det kan ju leda till nåt annat man vet ju aldrig! *tänker positivt*

    Tezz: Ring om jobbet NUU!! Då har du gjort dig påmind, tänk bara på vad jag berätta om de jobb jag sökt, där de mest framfusiga haft turen... så var inte blyg!!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....