• JohanoCissi

    tjohoo majbrudar -08

    det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

  • Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • hjartan

    Just nu är jag också nervös för hippan. De kom just och hämtade m2b och jag hade INGEN aning om detta. Bestman bor i Småland men hade med sig ett litet gäng därifrån. Han får säkert en trevlig dag och kommer tydligen inte hem förrän imorgon.

    Känner att jag tappade fattningen lite och behöver nog samla ihop mig för att få något gjort. Vi hade inbokat att vi skulle till min tärna med sambo och äta ikväll, vilket vi hade initierat. Nu blir det bara hon och jag och barnen men det kommer att bli toppen iaf.

  • le dauphin

    Om ca 44 timmar är jag fru...
    Nu är det inte mycket mer jag och m2b kan göra än att säga JA
    Alla förberedelser som vi skulle gjort är klara. nu är det bara att stämma av de sista sakerna upp i Skara imorgon.

  • hjartan

    Grattis till er som gift er i helgen.

    Själv fick jag min hippa. Hade en väldigt liten aning att det kanske kanske skulle bli.

    När vi är vid husvagen så kommer det plötsligt två bilar tutande och då förstod jag direkt. Jag fick åka motorcykel därifrån till en sjö där vi bastade och badade. Jätteskönt! Sedan lite lunch där och så fick jag en korg med diverse saker som jag skulle sälja. Det bar av in till stan och iklädd röd toppluva och reflexväst sålde jag mina grejer för valfritt bidrag som skulle läggas i sparbössan. Pengarna vet jag inte än vad de ska vara till, men det pratades mystiskt om att de kanske skulle komma mig till gagn en dag... Sedan fick jag helkroppsmassage. Helt underbart!

    Sedan bar det av till bowlinghallen där vi var helt själv. Dricka och tilltugg där. Sedan promenerade vi ner till stan och på ett av de lyxigare ställena fick jag trerättersmiddag med dricka. Några till anslöt och vi hade en trevlig kväll. Var helt slut när jag kom hem även om det inte var så sent.

    En helt underbar dag med ett helt gäng med människor som jag inte förväntat mig skulle vara med. Det hela har varit planerat i flera månader tydligen.

  • hjartan

    ...och måste ju också tillägga att min syster som bor utomlands kommer hem till Sverige redan den 20 maj och stannar till den 3:e juni. SÅ GLAD!

  • halo08

    Det är så roligt att titta in här. Nu närmar sig det verkligen för de flesta. Tänk en del av er har nu gått och blivit fru. Underbart!! Jag längtar till den siste..

  • RDF

    Grattis till alla som gift sig nu! Hoppas att ni inte glömmer bort oss här!

  • Champis_Sanna

    Nu måste jag ju bara tacka alla er gulliga tjejer här (för det är väl ingen kille i tråden?)
    Vår dag igår blev långt över vår förvantan iaf. Givetvis är vi helt slut idag då vi inte fått mycket sömn sista veckan och har verkligen haft fullt upp då vi gjort allt själva... men man ska verkligen ta vara på dagen för den gick otroligt fort. Sen kunde man inte sluta le heller

  • MissNiss

    Grattis till er som haft eran fina dag!!!

    Är såå nervös..tror att jag lurat ut vilken dag jag blir hippad...

  • Nikajo

    Idag har jag vart hos frissan för provsmink och provuppsättning nr två. Jäklar så bra det blev! Glad!
    Lämnat in min klänning på kemtvätt. (Köpt en begagnad)
    Handlat strumpbyxor till näbbarna, en till korg till bröllopsbubblorna, då jag beställt fler, köpt rosa matchande godis till skålarna vi skall ha på borden, och när jag kom hem nu, så hade min efterlängtade "just married" bikini kommit! Såå fin, och passar perfekt!!!

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08