• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • hjartan

Vi måste vara bland de sista, om inte allra sist. 31 maj kl 15.30.

• jelikr
    hjartan skrev 2008-04-28 16:11:33 följande:
    Vi måste vara bland de sista, om inte allra sist. 31 maj kl 15.30.
    Ja vi gifter oss oxå 31/5 fast 15.00 så vi hinner före iaf
  • bartan

Jag hinner före er båda, kl 14.00 den 31:e maj.

• le dauphin

16.00 3 maj bär det av för min del.

• Champis_Sanna

Hahaha Vi gifter oss samtidigt!

tobiasochlinda skrev 2008-04-29 22:06:59 följande:
    15.00 3 maj!:)
  • hjartan

Imorgon är sista dagen innan "VÅR" månad börjar tjejer!

Har provat min klänning idag igen och ska träffa sömmerskan på tisdag.

Imorgon och på torsdag ska vi köra hårt för att försöka få så mycket som möjligt klart.

• trassel

Ja jisses, vi har som förhoppning att ha allt pyssel klart till helgen, och jag tror (peppar peppar) att vi kommer klara det! Känns så kul! Sömmerskan är lite stressd dock har fått sy in min klänning nu i sista sekund så hon är lite stressad, men det blir super! Hoppas jag!

• Syrran79

Provade min klänning igår för sista gången innan bröllopet. Den satt perfekt. Längtar så. Gjorde alla vigselprogrammen igårkväll så nu är man i stort sett klar. Vad har ni andra kvar att göra???

• EmmaiLagga

Gifter oss kl 16.00 den 31/5 så kanske att vi är sist ut av alla? :D Kanske tur det eftersom vi fortfarande har massor kvar att göra; festprogram, fixa ballonger o dekorationer, vigselprogrammen och inte minst handla alkoholen..!

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08