• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • Maj10

känns som allt är halvklart.... börjar få panik! Idag är min M2B på sin svensexa..... nervös för det oxå
    Imorgon liger kläder till barnen på agendan samt ordna med blommor....

• Champis_Sanna

En ny tråd för oss majbrudar 08 är ju inte fel (som vi alla flyttar till när vi gift oss)
    Idag har vi provat kläderna en sista gång. Såå fint och man blev ännu lite mer pirrig i magen.
    Självklart ska vi ju inte glömma bort er här!
    Imorgon är min hippa!

• Brud våren 2008

Igår blev jag hippad! :) Kidnappning med ögonbindel och tiara. När bindeln åkte av stod ett supervackert häst & vagn-ekipage där Åkte med de vänner som är med på bröllopet. Superfin tur i stan och ut på Skeppsholmen m.m. Boulebar efteråt - där några kollegor dök upp - med middag och drinkar och pubbesök på det. PERFEKT *tacksam*

• L 76

PANIK!!! vi gifter oss den 24:e maj men fluttar till nytt hus nu på fredag (25 april) bara det är stressigt, men nu till mitt svarta moln....
    var inne o skulle göra lit adressändringar däribland telefon o internet. internetet tar 4-5 veckor innan det flyttas! Jag bara SKIT, tårar panik vad F'N gör jag nu då?

allt känns hopplöst just nu, behövde bara skriva av mig.....

• Champis_Sanna

Min hippa blev inte alls som min tärna tänkt sig... jag visste ju inte vad som skulle ske..Sen när jag fick veta så tyckte jag för första gången att det skulle bli kul med en hippa... fast inget gick som det skulle... dock fick vi en mysig dag tillsammans

• FruFA

I dag så har vi fått klart bordsplaceringen & texten som skall tryckas i festprogrammen. I morgon så skall det mailas till Spira kort-design som fixar resten - skönt!

Nu i veckan så får jag min brudklänning & det är inprovning på fredag (då skall vi även hämta ringarna). Och på lördag är den svensexa & möhippa!

• trassel

Hade min hippa i lördags, är så lycklig! De fixade den perfekt! JAg skulle på dop och min sambo skulle tanka och då kom de, jag fattade INGENTING! hahahaha! På med en my little ponny tiara, trollspö i handen och en finfin väska, självklart ROSA och med texten My own balletbag på full med cider och färgpennor (?).. Dessa saker skulle jag bära på hela tiden, annars var det bestraffning =) Första stoppet GÖKBOET i Göteborg, sumobrottining, tjurridning, bungybasket, strutfotboll, jätteboxning, bowling med mig i det stora jääätteklotet och bungyspring - Så roligt! Har aldrig skrattat så mycket! Sedan var det lunch i stan, en supergod panini med kyckling och mangosalsa i det fina vädret. Satt på Lejontrappan och njöt, men jag skulle nu också utföra en mängd mindre uppdrag, få kärlekstips, kärlekslåtstips, filmtips osv. och skriva in i en bok som tillsammans med bilder sen blir min möhippebok. Skulle också visa mina konstnärliga kunskaper (som ej existerar) och måla av stället vi åt på, min m2b osv.. Så roligt! Sedan bar det av till Mölndal och LASERDOME! Har aldrig gjort det förut, men jisses va kul det var! Två omgångar körde vi och tur var väl det, för första omgången sprang jag mest runt som ett frågetecken och skrattade. Sedan var vi riktigt möra och svettiga och då var det dags för bastu och massa bubbelskålande, vi bastade och gjorde oss i ordning, sen var det en underbar middag som svärmor ordnat. Vi åt gott, skrattade och pratade om allt mellan himmel och jord! sedan var det lite mer uppdrag jag skulle göra och skriva in i min bok. SÅ ROLIGT! Drinkar blandades och sedan var det ut på stan som gällde och dansade resten av natten! Kunde inte vara lyckligare!

• tobecomemrsstrauss

Trassel=) Din möhippa lät helt underbar!! Vad roligt att ni hann med så mycket olika saker!!

• Ninni74

Va kul det lät. Roligt när det blir så lyckat.

• trassel

Ja helt otroligt att vi hann allt utan att det kändes stressigt, vi tog det lugnt hela tiden och njöt!

Så vad pysslar ni med nu? Vi ska träffa prästen imon, tror det kommer kännas mer verkligt efter det mötet! =)

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08