Hade min hippa i lördags, är så lycklig! De fixade den perfekt! JAg skulle på dop och min sambo skulle tanka och då kom de, jag fattade INGENTING! hahahaha! På med en my little ponny tiara, trollspö i handen och en finfin väska, självklart ROSA och med texten My own balletbag på full med cider och färgpennor (?).. Dessa saker skulle jag bära på hela tiden, annars var det bestraffning =) Första stoppet GÖKBOET i Göteborg, sumobrottining, tjurridning, bungybasket, strutfotboll, jätteboxning, bowling med mig i det stora jääätteklotet och bungyspring - Så roligt! Har aldrig skrattat så mycket! Sedan var det lunch i stan, en supergod panini med kyckling och mangosalsa i det fina vädret. Satt på Lejontrappan och njöt, men jag skulle nu också utföra en mängd mindre uppdrag, få kärlekstips, kärlekslåtstips, filmtips osv. och skriva in i en bok som tillsammans med bilder sen blir min möhippebok. Skulle också visa mina konstnärliga kunskaper (som ej existerar) och måla av stället vi åt på, min m2b osv.. Så roligt! Sedan bar det av till Mölndal och LASERDOME! Har aldrig gjort det förut, men jisses va kul det var! Två omgångar körde vi och tur var väl det, för första omgången sprang jag mest runt som ett frågetecken och skrattade. Sedan var vi riktigt möra och svettiga och då var det dags för bastu och massa bubbelskålande, vi bastade och gjorde oss i ordning, sen var det en underbar middag som svärmor ordnat. Vi åt gott, skrattade och pratade om allt mellan himmel och jord! sedan var det lite mer uppdrag jag skulle göra och skriva in i min bok. SÅ ROLIGT! Drinkar blandades och sedan var det ut på stan som gällde och dansade resten av natten! Kunde inte vara lyckligare!