• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • L 76

Ja då har man blivit hippad!

jätterolig dag med duvskytte, aj aj ont och blåmärke på axlen. gäller att sminkösen kan hjälpa mig att täcka det på lördag!
    sen bar det iväg på spa med bubbelbad o allt sen var det middag med massa vin o cider.sen var det ut i helsingborg med dans dans o åter dans! kom i säng halvfem i morse men mår hur bra som helst idag!

m2b fick flyga (han är flygrädd) rida på en häst ( han är inte glad för hästar) och bada naken i havet.. burr! men han var trots alla prövningar jättenöjd och kommer leva på detta länge!

GRATTIS alla brudar hoppas er dag var underbar igår

• Syrran79

Nu är man fru!!! Dagen igår var helt underbar, kunde inte tänkas bli bättre. Allt fungerade perfekt. Var den bästa dagen i mitt liv förrutom när min dotter föddes. Är sååååå lycklig.

• JohanoCissi

har 5 dagar kvar nu.....stressigt...hur stressigt? Kolla in min blogg

• jelikr
    Syrran79 skrev 2008-05-18 14:15:38 följande:
    Nu är man fru!!! Dagen igår var helt underbar, kunde inte tänkas bli bättre. Allt fungerade perfekt. Var den bästa dagen i mitt liv förrutom när min dotter föddes. Är sååååå lycklig.
    Stooooort Grattis
    Ni var superfina på bilderna , solen sken och alla verkade glada , precis som det ska va
  • hjartan

Har varit hos frissan idag och hon klippte igenom håret så att det är lite tunnare. Sedan är det hårtvätt utan balsam som gäller kvällen innnan.

Har handlat en hel del mat också idag och växlat pengar till resan. Hämtade de fina chokladdoppade jordgubbarna också. Trodde att de skulle vara vita eftersom de är doppade i vit choklad, men de är rosa. Fast det är ok.

Servetterna är inte fyrkantiga upptäckte jag idag och passar inte att vika så som jag hade tänkt. Vigselprogrammet hade ett allvarligt stavfel som vi som tur var upptäckte, men när jag skrev ut provexet så är texten inte mitt på. Måste trixa till det... också....

Upptäckte en miss i bordsplaceringen och festhäftet igår. Undrar hur mycket vi kommer att missa helt på om det ska fortsätta så här. Fast än har jag inte tappat modet. Har varit en bra dag trots att sonen är hemma med vattenkoppor.

• L 76

Sitter och finslipar det sista i festhäftet, då jag ser att hela bordsplaseringen är spegelvänd!
    jag blir så TRÖTT på mig själv. jag har tittat på den framifrån så att säga så m2b kommer alltså nu på min vänstra sida!....
    som sagt , jag blir så trött

jag vet vad jag skall göra imorgon iallafall

• pandis2405

Men m2b ska ju sitta på din vänstra sida?!

• hjartan

Min kommer också att sitta på vänster sida. Som jag har förstått det så sitter alltid damen till höger, så det har jag rättat mig efter.

• jelikr

L 76 skrev 2008-05-20 23:37:40 följande:

Sitter och finslipar det sista i festhäftet, då jag ser att hela bordsplaseringen är spegelvänd!jag blir så TRÖTT på mig själv. jag har tittat på den framifrån så att säga så m2b kommer alltså nu på min vänstra sida!....som sagt , jag blir så tröttjag vet vad jag skall göra imorgon iallafall
    Jamen så ska det vara. På din högra sida ska din far sitta.
    Då slipper du ändra
    Damen sitter precis som hjartan sa alltid på höger sida.
  • Kattflickan

WOW på lördag ska jag och min älskling gifta oss!
    Allt är klart förutom lite fixande som endast går att göra precis innan såsom blommorna och sen lite bordsdekorationsblommor som ska plockas imorgon! Ska också hämta klänningen och tårtdekorationerna samt provduka ett bord för serveringspersonalen. Det känns nästan overkligt att vi snart är där när man har planerat så länge! Men det känns så bra och så roligt! Hoppas bara att allt klaffar och att vädret skiner upp! På tisdan efter bröllopet drar vi till Aruba i Västindien och det har jag nästan inte hunnit tänka på ännu. Ska bli underbart! Lycka till, till alla majbrudar därute!

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08