• JohanoCissi

    tjohoo majbrudar -08

    det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

  • Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • bartan

    Hej,31 maj ska det ske och som det ser ut är det lite finputsning kvar av planerna. Det går fort när planeringen väl startat.

  • 17Maj Göteborg

    Den 17 Maj gifter vi oss så då passar ju denna tråden perfekt för mig

  • Godisråttan

    3 maj!Snart ju!!!!
    Någon som har tips på prisvärda fina brudskor?

  • Nikajo

    En till med datum i maj. 17 maj är det min tur!!! Det mesta är klart. Lite smålir kvar, men det stora är klart.

  • JohanoCissi

    Tjolahopp!!
    Jag själv gifter mig 24 maj. *Längtar*
    Bra brudskor i alla dess prisklasser kan du hitta på brandos.se. Fri frakt och fria returer.

  • Godisråttan

    Kan det inte ha kommit skor i butikerna nu då det närmar sig student mm?

  • bartan

    Maj tycks vara en populär månad. Kan det bero på att man får semestra ihop med Maken då?

  • JS080517

    En till som gifter sig den 17 maj. vi har det mesta under kontroll.. tänkte börja med vigselprogrammen snart, men vi har inte bestämt in/utgångsmusik ännu.

  • JohanoCissi

    Jag har varit inne i varenda skobutik i Kristianstadsområdet.....det var inte nån som hade fått in nåt. Kommer inte förräns i slutet av mars, början av april. Jag kände att jag inte kunde vänta då jag ska prova klänning på fredag för uppsömnad. Beställde därför mina skor på brandos. Skitsnygga

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08