• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • JohanoCissi

Har inte bestämt oss ännu, har inte ens börjat kolla på det ännu. Nån som har förslag??
    Förresten JS080517: Var ute o kollade på din klänning. Skitsnygg, nästan exakt som min.

• L 76

jag gillar vendela rosen men den är ju väldigt ljus därför blir jag osäker

• JS080517

Vet du vilken jag ska ha det finns många förslag på vår hemsida..

• JS080517

Jag ska ha en halterneck som är i vårt fotoalbum. det ska bara göras lite ändringar först, ska till sömmerskan på söndag.

• Champis_Sanna

De vanliga kör vi på Mendelsohn och Wagner

JS080517 skrev 2008-02-27 11:27:55 följande:
    Vad har ni för in/utgångsmusik?
  • JohanoCissi

Jasså, jag kollade bara ett par bilder.....då var det på samma...hahahaha....ja det är inte lätt. Kollade på en som var axelbandslös.

• JohanoCissi

var det halterneck, sa du...ska gå ut o kolla....så nyfiken på vad alla andra har

• JS080517

det är den som jag har när jag sitter ner på ett av korten.

• JohanoCissi

måste fråga...på sista bilden du har i ditt fotoalbum.....är det en kort, mellan eller lång slöja? Nu när jag har tittat på alla bilder så är alla klänningar jättefina.

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08