• JohanoCissi

tjohoo majbrudar -08

det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

• Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • jelikr

Vi vill ha mycket musik så vi kommer ha två psalmer och tre solistlåtar.
    Syrran hade oxå det och det funkade utmärkt...
    Vill njuta så länge jag kan den dagen av allt och man gifter sig ju bara en gång... Annars går vigseln ganska snabbt.

• JS080517

psalmer som vi ska ha är nr. 199 o 201

• stenkrossen

Vi gifter oss också 17/5, i Rönnäng på Tjörn. Det mesta är fixat. Jag var provade in min vackra klänning igår, den var liiite för stor, så det skall fixas till innan jag får hem den. Och så har min tärna precis sytt färdigt sin klänning, den blev kanonfin.
    Ja majbrudar, nu är det snart vår tur!!!

• JohanoCissi

Jag funderar bara på en låt utöver psalmerna. Jag har hittat Sara Löfgrens "Alltid" tror jag den hette. Känner att det nog räcker.

• JohanoCissi

snart dags!!!! tjihooooo

• Champis_Sanna

På tok fööör snart!!

Godisråttan skrev 2008-02-27 10:52:55 följande:
    3 maj!Snart ju!!!!Någon som har tips på prisvärda fina brudskor?
  • L 76

Hallå tjejer, här en till i maj, närmare bestämt 24 maj.

har absolut inte alls kommit lika långt som ni. Ska skicka inbjudningarna idag och har klänning o fin kläder till barnen.

men mitt stora dilemma är (de snart förbaskade) blommorna. vet inte vilken färg jag skall ha. vill ha rosor o kanske nån orkidee o några gröna blad men vilken färg ?

• JS080517

Har ni ngt speciellt färg tema?

• bartan

Jag tänkte att "Alltid" skulle passa innan som ett litet löfte

• JohanoCissi

Svar till L 76:
    Om ni ska ha bestämt färgtema kan det vara lättare att bestämma utgått från det. Iaf färger på blommorna. Sen är det helt upp till dig.Kolla nätet, där finns massor.

Svar på tråden tjohoo majbrudar -08