• grabbarna

    ny tråd för budget runt 15-20 000:-

    jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

  • Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • Nufsan

    Håller helt med dig Troll, här blir det också våra egna barn och syskonbar, resten får stanna hemma

    Min systers hund får INTE vara med på bröllopet... och jag säga att min syster gillade inte svaret! Det är en megastor hund som är 80 cm i manken, tjohoo och ha den springades mellan borden och som dessutom inte är lydig för fem öre!

  • Troll1

    Nufsan: HUND??? Nu hade jag missat ngt E folk smått galna eller?
    Konstigt att det är så känsligt att få nej på ngt så självklart. Tar man med sig hund och typ 2 -åringar på fin restaurang kvällstid också då? Vojne, vojne...
    Tänk när hunden letar rester. Eller hoppar upp på gästerna. Jag hade fått astma, alltid lika spännande.

  • Synthetic

    Troll1 : En affär ute i Barkarby Outlet här i Sthlm Fyndade dom i januari, skorna i början av februari

    Vi kommer tillåta barn för de är alla kusiner i samma åldersklass så de kommer ha utbyte av varandra och har en av tjejerna på Elviras förskola som ställer upp och jobbar som barnflicka!

  • Nufsan

    Ja du, jag trodde ärligt att hon skämtade, men se det gjorde hon inte. Hennes HUND är hennes FAMILJ, haha! Först svarade hon att då stannar hon hemma och jag svarade, gör det! Men sen så skulle hon försöka hitta ngt alternativ till hundpassning ev ha hunden i bilen!

    Folk är mer än lovligt galna


    Troll1 skrev 2008-02-29 18:46:15 följande:
    Nufsan: HUND??? Nu hade jag missat ngt E folk smått galna eller? Konstigt att det är så känsligt att få nej på ngt så självklart. Tar man med sig hund och typ 2 -åringar på fin restaurang kvällstid också då? Vojne, vojne...Tänk när hunden letar rester. Eller hoppar upp på gästerna. Jag hade fått astma, alltid lika spännande.
  • grabbarna

    ja herregud visserligen kan det ju vara svårt att få hundvakt men jag skulle ändå aldrig komma på tanken att be att få ha den med..mamma och pappa vet inte om dom får hundvakt men antingen får dom vara hemma hos oss som bor ung 1 km från festen elelr så kommer dom vara i bilen eller ute det beror ju på hur varmt det är..dom funderade inte ens över om dom skulle få följa med eller inte


    Nufsan skrev 2008-02-29 19:16:13 följande:
    Ja du, jag trodde ärligt att hon skämtade, men se det gjorde hon inte. Hennes HUND är hennes FAMILJ, haha! Först svarade hon att då stannar hon hemma och jag svarade, gör det! Men sen så skulle hon försöka hitta ngt alternativ till hundpassning ev ha hunden i bilen!Folk är mer än lovligt galna
  • Troll1

    Vi får nog vädja med fuktiga ögon för att få ngn att ta hand om lilla dottern. Jag har sagt att på just mitt bröllop tröstar jag INTE övertrött 1 åring! Det är trots allt en mycket speciell dag... Hoppas verkligen att ngn känner att det kanske är läge att hjälpa till lite där.
    På min hemsida står det lite om barn mm
    ingelaochniclas.weddingannouncer.com

  • Troll1

    Har en fundering när det gäller tårtor. Det är ju väldigt dyrt, men på vår ICA Maxi finns det alltid helt fantastiska tårtor. En 12-bitars kostar i snitt 200-250 kr och de är så fint garnerade. Min sambo köpte en mörklila hjärt-tårta (princess) när jag fyllde 40 år i höstas. Har sett jättefina med mousse osv. Kan man inte best därifrån och hyra en ställning? Det måste bli mkt billigare...

  • 2008-08-09
    Troll1 skrev 2008-02-29 20:59:08 följande:
    Har en fundering när det gäller tårtor. Det är ju väldigt dyrt, men på vår ICA Maxi finns det alltid helt fantastiska tårtor. En 12-bitars kostar i snitt 200-250 kr och de är så fint garnerade. Min sambo köpte en mörklila hjärt-tårta (princess) när jag fyllde 40 år i höstas. Har sett jättefina med mousse osv. Kan man inte best därifrån och hyra en ställning? Det måste bli mkt billigare...
    Tycker jag verkligen att man kan, jag ska tex göra vår tårta själv! Gör vanliga tårtor och garnerar de med sugarpaste. Sen ställer jag tårtorna på en tårtställning pappa ska göra.
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-