• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • MuffinsTönt

    Hej tjejer! Här är ambitionen på topp, typ!

    Men det var inte därför jag droppar in här. Eftersom det har snackats om bostad o villa o sånt ett tag, både här i tråden och mellan mig o muffinsgrabben. idag så kollade jag runt lite. Hittade en villa som passar ganska bra in på det vil "vill ha".

    www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/101099

  • Zozo

    Argh! GRYMT ful inredning till det priset! Planlösningen är ju râtt intressant men huset ser lite menlöst ut utifran.. Sa jag hade sagt nej tack, jag lägger mina pengar pa nagot trevligare, Muffins. Inget att grata över

  • MuffinsTönt

    Haha! Jag tyckte också det var fruktansvärt ful inredning. Och tapeterna var ju Men GRYM planlösning. Det var mest den, planlösningen, som jag trånade efter. Resten fixar man själv. Tapeter,möbler o sånt. Finns en risk för eko dock.

  • Zozo

    Personligen tyckte jag att det sag ut som ett hus som man hade velat göra lyxigt/glassigt men som ânda bara blev radhusanda...

    Jag gillar stora volymer, men är tveksam nâr det blir över flera nivaer som här.. blir lâtt eko och omysigt.

  • anne på grönkulla

    Träffade en personi dag som jag funderar på kan bli en väninna o inte bara en jobbkontakt - sånt är alltid najs. O imorrn ska jag träffa en väninna här som jag inte alls känner i jobbet - tjohoo! I jobbet blir det ju mycket grabbarna, som nu i helgen...

  • anne på grönkulla

    Ja, jag insåg just att det varit på tok för lite sånt på sista tiden - har ju umgåtts hela helgen sådär halvjobb, halvprivat - men inte med tjejer. Det är en annan sak, och dets log mig att en ny jobbkontakt kanske kan bli mer än så... vi får se.

  • Telemarkgrrl

    Oj, jag vet inte vad jag tycker om det där huset! En del var läckert och annat skitfult. Men vill ni ha högt i tak men med schysstare läge till typ halva priset kan ni ju kolla in den här, Muffins:

    www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/106611

    Tre balkonger! Det vill jag ha!

  • viktualia

    Telestubben - den lägenheten hade jag inte tackat nej till!!! Men huset du hittade Muffins... hm.. tjaaa.. inte ens planlösningen kändes skoj...

    *vinkar till alla*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7