• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • viktualia

    men ANNE!!! Har du blivit VÄRSTA sortens hurtbulle?!?!?! *fascinerad*

    Jag är inne på vitt vin och nu har jag hittat några förslag, ska bara spana på vilka som verkar ha fått bra betyg...

  • anne på grönkulla

    o målet med träningen är bara att inte försoffas helt o kanske börja känna att det är ett behov och inte bara nåt jag måste. Denna vecka har jag gjort motsvarande en 45 min promenad om ca 3 km varannan dag. Det gör jag naturligt hemma i Stockholm, här säckar jag ihop helt om jag inte tar mig i kragen...

  • viktualia

    Åhå!

    Nu har jag hittat viner som låter goda.. och då kommer nästa fundering.. ska jag köpa ett ekovin för 125 spänn eller ett vanligt för 70?!?!

    2459 Torres Gran Viña Sol Chardonnay 70 kr
    16632 Bonterra Chardonnay 125 kr

  • viktualia

    fniss... råd har jag absolut... det är mer frågan om det är värt att köpa vin som kostar typ 5 gånger så mycket som råvarorna till maten.. ha ha ha...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7